eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRegulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonachRe: Regulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach
  • Data: 2014-12-15 09:09:43
    Temat: Re: Regulacja jasności podświetlenia ekranu w nowych telefonach
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.796678478358150897@news.icm.edu.pl...
    > Galaxy S4, S5) producent
    > stosując sterowanie LED-ów
    > współczynnikiem wypełnienia (PWM)
    > obrazu. Im większy współczynnik
    > to jedną istotną wadę:
    > oślepiane ich pełną mocą światła!
    > jasność, a tak naprawdę oczy
    >
    > A skąd wiesz, że tak to działa?

    No bo wiem i są sposoby, żeby to stwierdzić, nawet w sklepie (także w laptopach).
    Trochę też znam elektronikę matryc laptopów, gdzie taki myk się stosuje.

    > Dlaczego uważasz, że dla oka ma znaczenie tylko ilość światła a nie czas
    > zapalenia, skoro mózg uznaje, że im krótszy czas zapalenia tym odbierana
    > jasność jest mniejsza?

    Gdzie w moim poście wyczytałeś, że uważam, że "dla oka ma znaczenie tylko

    Amplituda? Odsyłam do Wikipedii:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Modulacja_szeroko%C5%9B
    ci_impuls%C3%B3w

    --