  • 21. Data: 2010-06-10 08:59:48
    Temat: Re: Regulacja gaźników
    Od: Arni <n...@s...org>

    Kefir pisze:

    > Wytrawiajac bebechy w acetonie. Dopoki gaznik jest brudny, syf zalepia
    > powycierane osie w miejscach gdzie przechodza przez korpusy. Dokladne
    > mycie zapewnia zas duze ilosci falszywego powietrza zasysanego
    > wypucowanymi dziurskami. To oczywiscie, przypuszczenie nie
    > stwierdzenie.

    Problem juz rozwiazany - zarosniete dysze.
    oski przepustnic nie sa wyrobione, nie ma problemu z ich uszczelnieniem
    Teraz to problem z kichaniem 2 garnkow ale siedza na jednej cewce i mam
    podejrzenia ze to problem elektryczny. Ewentualnie pojawila sie sugestia
    ze to moga byc hydrauliczne regulatory zaworów co przy tak dlugim
    okresie postoju wcale by mnie nie zdziwiło. Tak czy inaczej gazniki
    paliwo podają.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"