    From: Cavallino <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Regionalizacja obyczajów kierowców
    Date: Wed, 11 Apr 2018 23:34:31 +0200
    <pa8m0f$uu8$1@node2.news.atman.pl>
    <1dqpvn0q8pnp2$.130o3d99rk6fc.dlg@40tude.net>
    <paa9ck$d4o$1@node2.news.atman.pl>
    <15tsqc1yr1e0g.1u3f0aeixy6ia$.dlg@40tude.net>
    <pagkm2$7kj$1@node2.news.atman.pl>
    <1ae4945r37eod.1xe7ou9dj799a$.dlg@40tude.net>
    <paipr0$6rv$1@node2.news.atman.pl>
    <okhhy1w67qy$.15v55mi41tmm1.dlg@40tude.net>
    <paj9hp$lsa$1@node2.news.atman.pl> <palao4$hrq$1@node2.news.atman.pl>
    <1dgsm5xpvovld.169y7pwq38e55$.dlg@40tude.net>

    W dniu 11-04-2018 o 22:53, J.F. pisze:

    > Stara mapa ?

    > co do aktualnosci mam mieszane uczucia.
    > Czesto widze/wydaje mi sie, ze to nie odpowiada prawdzie, ale czasem
    > pokazuje dokladnie. Fakt, ze to moge ocenic na wlasnej trasie ... i
    > czesto mam ją wyznaczona.
    >
    > Wez pod uwage, ze moga nie miec wystarczajacej ilosci uzytkownikow,
    > aby miec dane na biezaco,

    Ale przecież mają skoro ten sam odcinek na wyznaczonej trasie (i starej
    mapie) pokazuje korki prawidłowo.

    > Glowny zarzut w tym trybie, to mam taki, ze nie pokazuje tych korkow
    > na wiekszym obszarze - wiec wynalezc lepszej drogi na oko sie nie da.

    Zgadza się - trzeba zaufać że wytycza dobrze.

    > Czy taka bezuzyteczna ... niestety, nie mam widoku na wieksza ulice,
    > wiec nie moge sprawdzic na codzien.

    Skoro nie ma aktualnie ewidentnego, sporego korka na głównej trasie (w
    Poznaniu, Krzywoustego - wymiana asfaltu, korek na 3 pasach), to
    bezużytyczna.
    Po wytyczeniu trasy, cały w/w odcinek jest na czarno i każe zjeżdżać na
    początku korka.

    Niestety.