  • 1. Data: 2012-10-09 11:53:02
    Temat: Regeneracja zacisków hamulcowych w Warszawie
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Witam,

    W moim Stilo mam problem z zaciskiem z tyłu. Zacisk ma wbudowany mechanizm
    do hamulca ręcznego. Hamulce działają niby normalnie, ale ręczny po tej
    stronie jest trochę słabszy. Po długiej jeździe felga jest gorąca. Już dwa
    warsztaty próbowały go naprawić. Wymieniono gumki, tłoczek podobno swobodnie
    się przesuwa. Dźwignia od ręcznego nie cofała się na położenie spoczynkowe,
    po przesmarowaniu ośkę już się nie zacina. Ale nadal coś jest nie tak.
    Podejrzewam blokowanie się mechanizmu hamulca ręcznego.
    Szukam więc dobrego warsztatu w Warszawie zajmującego się regeneracją
    zacisków hamulcowych, który rozbierze go, znajdzie usterkę i dokładnie
    poskłada.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 2. Data: 2012-10-09 12:38:33
    Od: tÎż

    yabba wrote:

    > Podejrzewam blokowanie się mechanizmu
    > hamulca ręcznego. Szukam więc dobrego warsztatu w Warszawie zajmującego
    > się regeneracją zacisków hamulcowych, który rozbierze go, znajdzie
    > usterkę i dokładnie poskłada.

    On nie jest na linkę? Jeśli tak, to może sama linka zaciera się w
    pancerzu i wystarczy wymienić?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2012-10-09 12:55:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik <tÎż> napisał w wiadomości

    > On nie jest na linkę? Jeśli tak, to może sama linka zaciera się w
    > pancerzu i wystarczy wymienić?

    Linki są wymienione. Po zwolnieniu hamulca ręcznego nie są naciągnięte, więc
    to nie to.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2012-10-09 20:42:00
    Od: "misio" <m...@n...com>

> [...]
    > Szukam więc dobrego warsztatu w Warszawie zajmującego się regeneracją
    > zacisków hamulcowych, który rozbierze go, znajdzie usterkę i dokładnie

    mogę Ci zdecydowanie polecić bardzo fajny warsztat
    na ul. Górczewskiej 193, tel. 22 6621188.
    Jedyny mankament, że pracują do 16-17.
    Mechanicy bardzo fajni i znają się na rzeczy, stara szkoła,
    nie gadają bzdur i ceny imo bardzo przystępne w odniesieniu
    do innych znanych mi warsztatów.

  • 5. Data: 2012-10-09 21:46:42
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "misio" <m...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mechanicy bardzo fajni i znają się na rzeczy, stara szkoła,
    > nie gadają bzdur i ceny imo bardzo przystępne w odniesieniu

    Ten warsztat to taki ogólnosamochodowy czy specjalizują się w hamulcach?
    Znalazłem w Googlach warsztat na ul. Wolskiej 84/86, który podobno
    specjalizuje się w regeneracji, ale nie ma żadnych opinii o nim.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 6. Data: 2012-10-09 22:01:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    >Ten warsztat to taki ogólnosamochodowy czy specjalizują się w
    >hamulcach?

    Chcesz specjalistow od hamulcow

    http://www.hamulce.net/kolekcja_tabela.html

    :-)

    Zebysmy sie dobrze zrozumieli - klienci z tym do nich przyjechali do
    naprawy :-)

    J.

  • 7. Data: 2012-10-09 22:40:02
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > :-)
    >
    > Zebysmy sie dobrze zrozumieli - klienci z tym do nich przyjechali do

    Widziałem juz dawno tą galerię zdjęć.

    Byłem też niedawno na ulicy Panoramy 16, ale teren firmy wygląda na dawno
    opuszczony i zarośnięty krzakami.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2012-10-10 00:57:44
    Od: "misio" <m...@n...com>

    > Ten warsztat to taki ogólnosamochodowy czy specjalizują się w hamulcach?
    > Znalazłem w Googlach warsztat na ul. Wolskiej 84/86, który podobno
    > specjalizuje się w regeneracji, ale nie ma żadnych opinii o nim.

    robią po prostu mechanikę na dobrym poziomie bo mają pojęcie o robocie
    i obróbce metalu. Serwisuję u nich prywatną flotę od x lat i czasami
    znajomi przyprowadzali wynalazki, których nie chciał się podjąć żaden inny
    warsztat.
    Zawsze ze skutkiem pozytywnym.

  • 9. Data: 2012-10-10 01:30:49
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > i obróbce metalu. Serwisuję u nich prywatną flotę od x lat i czasami
    > znajomi przyprowadzali wynalazki, których nie chciał się podjąć żaden inny

    Dziękuję! Sprawdzę ich.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba