eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleRegeneracja tylnego amora FZS 600Re: Regeneracja tylnego amora FZS 600
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!peer02.iad
    .highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.
    iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neo
    strada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 01 Aug 2014 15:44:56 +0200
    From: kopyt <p...@w...wp.totez.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:29.0) Gecko/20100101 Firefox/29.0
    SeaMonkey/2.26.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Regeneracja tylnego amora FZS 600
    References: <lre4kj$1v0j$1@adenine.netfront.net>
    In-Reply-To: <lre4kj$1v0j$1@adenine.netfront.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 140801-0, 2014-08-01), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 21
    Message-ID: <53db99cd$0$2237$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: format547.ire.pw.edu.pl
    X-Trace: 1406900686 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2237 194.29.163.133:52149
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2270
    X-Received-Body-CRC: 4041959473
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:666086
    [ ukryj nagłówki ]

    Czesc!

    > czy macie jakieś pewne (sprawdzone) firmy zajmujące się regeneracją amortyzatorów?

    Ja 2 razy korzystalem z Sanchez w Otrebusach pod Wawa. Wszystko ok: regeneracja amora
    do Kawa ZZR1100 poszla dobrze i niedrogo, a drugi raz kilka lat pozniej (regeneracja
    amora do CBR900RR, ciut wyzsza liga amortyzatorow niz ten z ZZR1100). Tez poszlo
    szybko, ale... juz tanio nie bylo.

    Im dluzej jezdze ta cebra tym bardziej moje subiektywne wrazenia podpowiadaja, ze na
    nowym akcesoryjnym amorze byloby lepiej. Moze nie umiem ustawic, a moze jak cos sie
    wezmie i skonczy to trzeba wymienic, a nie w gownie rzezbic. Amor w FZS600 to nie
    jest ekstraklasa. Tym bardziej, ze regenracja (o ile rozumiem ten zabieg) polega na
    wymianie o-ringow, oleju, dobiciu gazu i ew. poprawieniu tloczyska (jesli ma jakies
    wzery). Niby wszystko powinno wrocic do oyginalu, ale w moim przypadku jakos glowy
    nie urywa.

    Pawel



    Użytkownik Ivam napisał:
    > Cześć,
    >
    > czy macie jakieś pewne (sprawdzone) firmy zajmujące się regeneracją amortyzatorów?
    >
    > Ile skoku powinien mieć tylny amortyzator we fazerze FZS 600 z 2000 roku? Wywaliłem
    sprężynę, wciskam/wyciągam pręt i wychodzi mi 18mm (!). Na moje to "troszkę" zbyt
    mało.
    >
    >

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: