  • 11. Data: 2011-12-19 09:52:27
    Temat: Re: Regeneracja lamp - Wrocław
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Wojciech Smagowicz [ZIWK] napisał(a):
    > Wariant bezstresowy:
    > 1 - kupujesz najtańsze używki (szrot/allegro) i je montujesz
    > 2 - wysyłasz swoje do regeneracji
    > 3 - jeździsz i czekasz ( bezstresowo :) )
    > 4 - jeśli jesteś zadowolony z regeneracji to je montujesz, jeśli nie to
    > pkt. 2
    > 5 - używki wystawiasz na allegro
    >
    > Zalety: masz ciągle sprawny samochód :)
    > Wady: chwilowo masz słabe światła oraz zamrażasz gotówkę w używanych
    > lampach :(
    Brałem takie warianty pod uwagę, ale zależy mi załatwieniu sprawy przed świetami.
    Znalazłem namiar we wrocku i chyba temat załatwię bo jestem po wstępnej rozmowie.

  • 12. Data: 2011-12-19 09:55:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Papkin napisał(a):

    > napisz ile biora za komplet
    W tym roku juz nie przyjmują zleceń więc nawet nie pytałem się o koszta.
    Ale one wahają się w okolicach 60-80 zł jeżeli dostarczysz sam odbłyśnik, i około
    150-200 jak muszą
    sami rozbrajać i rozklejać lampę.
    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2011-12-19 23:07:45
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości

    > Zupełnie nie z pupy pytałem do czego to, bo może i masz rację, ale w
    > innych autach to nie jest zasadą.

    Moim zdaniem, zasadą jest, żę zamienniki są gorszej jakości - słabo
    oświetlają drogie, są niedokładnie wykonane. I zakup zamiennika nie jest
    dobrym wyborem.

    Drugą zasadą jest też że każda soczewka po 10 latach bedzie wypalona i
    bedzie nadawała się do regeneracji. Czyli do napylenia nowego lustra.

  • 14. Data: 2011-12-22 09:57:56
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Generalnie jeżeli lampy przednie to tylko oryginał... bałbym się kupować
    chińskie zabawki, które zaczną parować po dwóch dniach.

  • 15. Data: 2011-12-30 08:38:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Papkin napisał(a):
    > napisz ile biora za komplet
    Więc tak. Znalazłem gościa we wrocku. Od lat tym sie zajmuje. Jestem w szoku jak mogą
    teraz lampy
    świecić no i wyglądać. Chyba tylko w tedy jak auto z salonu wyjeżdża.
    Nowe odbłyśniki, lekka polerka szkła bo nie było zryte, czyszczenie optyki. Po prostu
    teraz jest
    kryształ i rewelacja.
    Koszt 150,- od lampy.
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2011-12-30 11:12:44
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > było zryte, czyszczenie
    > optyki. Po prostu teraz jest kryształ i rewelacja.

    czyli on sam rozbiera cala lampe w tej cenie, u mnie chyba jest na zatrzaski to
    rozbiore sam :)

    Podaj wiec adres pro publico bono. Tez by mi sie przydala regeneracja...

  • 17. Data: 2011-12-30 12:49:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Papkin napisał(a):
    > czyli on sam rozbiera cala lampe w tej cenie, u mnie chyba jest na zatrzaski to
    rozbiore sam :)
    Pojechałem do niego, wjechałem na jego podwórko i sam zdemontowałem lampy z auta. U
    mnie to sześć
    śrubek i kilka wtyczek. 15 min roboty.

    On w cenie juz je rozkleja i skleja z powrotem tym samym termicznym klejem.
    > Podaj wiec adres pro publico bono. Tez by mi sie przydala regeneracja...
    Ogłasza się na jedynie słusznym portalu aukcyjnym ;) jako kozaczek25
    Gość zna się na robocie. To dobrze wydane pieniądze.
    --
    Krzysiek