eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRegeneracja gumek przewodzących w przyciskach, inna metoda niż wklejanie nowych gumek?Re: Regeneracja gumek przewodzących w przyciskach, inna metoda niż wklejanie nowych gumek?
    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Regeneracja gumek przewodzących w przyciskach, inna metoda niż
    wklejanie nowych gumek?
    Date: Mon, 7 Jan 2013 23:37:05 +0100

    Użytkownik "jędrek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:50e9fd53$0$30641$c3e8da3$40cdd511@news.astraweb
    .com...
    > Ma ktoś sprawdzoną metodą regeneracji bez żadnych wycinek i wklejek?

    Bez wklejek trudno... Ja...
    Skutecznie zregenerowałem klawiaturę w starym telefonie, wycinając z folii
    aluminiowej płatki o rozmiarze gumki, lub nieznacznie większe (zależy, jak
    one są zrobione), doklejając je na gumkach klejem typu SuperGlue.
    Oczywiście, po uprzednim dokładnym oczyszczeniu wszystkiego. Sam superglue
    nie bardzo chciał się lepić do gumek, ale się przylepił i telefon działa
    galanto. Alufolia jest cieniutka, dobrze sklejona spoina też będzie
    cieniutka, więc jeśli się to ładnie przyklei, równo, to powinno zagrać.
    Całość jest na tyle cienka, że nic nie trzeba usuwać. Tak sprokurowane
    przyciski powinny przetrwać do czasu wykonania właściwej naprawy, spoina
    dość łatwo mi się odklejała z gumek. Należy uważać, żeby klej nie dostał się
    w niepowołane miejsca.