eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRegeneracja dwumasyRe: Regeneracja dwumasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 04 Jul 2014 23:54:10 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Regeneracja dwumasy
    References: <lp290u$e3h$1@node2.news.atman.pl> <lp4dni$cdk$2@speranza.aioe.org>
    <53b5dbf7$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp6l1n$ikq$1@speranza.aioe.org>
    <53b6fef0$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp76dc$uq6$1@speranza.aioe.org>
    In-Reply-To: <lp76dc$uq6$1@speranza.aioe.org>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 39
    Message-ID: <53b72283$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.186.228
    X-Trace: 1404510851 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2223 83.20.186.228:55600
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2825
    X-Received-Body-CRC: 3553077018
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537718
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-07-04 23:30, LEPEK pisze:
    > W dniu 2014-07-04 21:22, Tomasz Pyra pisze:
    >
    >> Obicie okładziną węglową (produkowaną ponoć przez Sachs) kosztowało mnie
    >> coś około 80zł, zrobienie sprzęgła na spieku to byłby koszt z tego co
    >> pamiętam 300zł.
    >> Oczywiście trzeba mieć jeszcze tarczę sprzęgła która ma w dobrym stanie
    >> ruchome elementy mechaniczne.
    >>
    >> Do jakości nie miałem nigdy żadnych zastrzeżeń (bo nie jest to
    >> szczególnie skomplikowana operacja).
    >
    > Nie przestajesz mnie zadziwiać ;)
    > Skoro jednak wychodzi to tak konkurencyjnie, to czemu te usługi nie są
    > popularne? Szczególnie, jeśli chodzi o tarcze sprzęgła np. do Octavii,
    > czy Passata.

    Trudno powiedzieć, bo jakoś tam popularne to tam jest - warsztaty są i
    mają się dobrze.

    Pewnie część ludzi woli nowe, markowe i w kolorowym opakowaniu,
    najlepiej kupione w ASO z logo producenta własnego auta.

    Tarcza z wymienioną okładziną to niezależnie od jakości okładziny też
    jednak większa szansa że w końcu zawiodą ruchome części tarczy.
    A sama wymiana sprzęgła to sporo pracy (i co za tym idzie droga robocizna).

    W dodatku dla obłożonego warsztatu znacznie lepiej po zdjęciu starego
    sprzęgła, wyjąć nowe z pudełka, razem z nowym dociskiem, niż gdzieś
    zawozić stare elementy do sprawdzenia czy się nadadzą i do regeneracji.
    Do odbioru będą pewnie na następny dzień - i samochód zamiast jeden
    dzień, to stoi w warsztacie dwa.

    Więc wszystko zależy od specyfiki potrzeb.
    Jednych nie stać na nowe sprzęgło i je regenerują, innych nie stać na
    wymienianie sprzęgła - i dlatego jeżdżą nowymi autami i sprzedają je nim
    się sprzęgło zużyje ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: