-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 04 Jul 2014 23:54:10 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Regeneracja dwumasy
References: <lp290u$e3h$1@node2.news.atman.pl> <lp4dni$cdk$2@speranza.aioe.org>
<53b5dbf7$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
<lp6l1n$ikq$1@speranza.aioe.org>
<53b6fef0$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
<lp76dc$uq6$1@speranza.aioe.org>
In-Reply-To: <lp76dc$uq6$1@speranza.aioe.org>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 39
Message-ID: <53b72283$0$2223$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.20.186.228
X-Trace: 1404510851 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2223 83.20.186.228:55600
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2825
X-Received-Body-CRC: 3553077018
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537718
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-07-04 23:30, LEPEK pisze:
> W dniu 2014-07-04 21:22, Tomasz Pyra pisze:
>
>> Obicie okładziną węglową (produkowaną ponoć przez Sachs) kosztowało mnie
>> coś około 80zł, zrobienie sprzęgła na spieku to byłby koszt z tego co
>> pamiętam 300zł.
>> Oczywiście trzeba mieć jeszcze tarczę sprzęgła która ma w dobrym stanie
>> ruchome elementy mechaniczne.
>>
>> Do jakości nie miałem nigdy żadnych zastrzeżeń (bo nie jest to
>> szczególnie skomplikowana operacja).
>
> Nie przestajesz mnie zadziwiać ;)
> Skoro jednak wychodzi to tak konkurencyjnie, to czemu te usługi nie są
> popularne? Szczególnie, jeśli chodzi o tarcze sprzęgła np. do Octavii,
> czy Passata.
Trudno powiedzieć, bo jakoś tam popularne to tam jest - warsztaty są i
mają się dobrze.
Pewnie część ludzi woli nowe, markowe i w kolorowym opakowaniu,
najlepiej kupione w ASO z logo producenta własnego auta.
Tarcza z wymienioną okładziną to niezależnie od jakości okładziny też
jednak większa szansa że w końcu zawiodą ruchome części tarczy.
A sama wymiana sprzęgła to sporo pracy (i co za tym idzie droga robocizna).
W dodatku dla obłożonego warsztatu znacznie lepiej po zdjęciu starego
sprzęgła, wyjąć nowe z pudełka, razem z nowym dociskiem, niż gdzieś
zawozić stare elementy do sprawdzenia czy się nadadzą i do regeneracji.
Do odbioru będą pewnie na następny dzień - i samochód zamiast jeden
dzień, to stoi w warsztacie dwa.
Więc wszystko zależy od specyfiki potrzeb.
Jednych nie stać na nowe sprzęgło i je regenerują, innych nie stać na
wymienianie sprzęgła - i dlatego jeżdżą nowymi autami i sprzedają je nim
się sprzęgło zużyje ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.14 00:03 LEPEK
- 05.07.14 22:44 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-29 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-28 Ściąganie hasła frezem
- 2025-01-28 Rok 1973
- 2025-01-28 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-01-28 Warszawa => Młodszy Specjalista ds. wsparcia sprzedaży <=
- 2025-01-28 Poznań => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-28 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-27 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-27 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2025-01-28 nr KW to jednak dana osobowa
- 2025-01-27 Lokalizacja telefonu
- 2025-01-27 OT musk