eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRegeneracja dwumasyRe: Regeneracja dwumasy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder5.xlned.com!feeder1.cambriu
    musenet.nl!feed.tweaknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com
    !newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
    1.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 04 Jul 2014 23:08:41 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Regeneracja dwumasy
    References: <lp290u$e3h$1@node2.news.atman.pl> <lp4dni$cdk$2@speranza.aioe.org>
    <53b5dbf7$0$2372$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp6l1n$ikq$1@speranza.aioe.org>
    <53b6fef0$0$2230$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp709l$iku$1@usenet.news.interia.pl>
    <k8091r5xqun8$.19bdrs4nl5jpj$.dlg@40tude.net>
    In-Reply-To: <k8091r5xqun8$.19bdrs4nl5jpj$.dlg@40tude.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <53b717d9$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.186.228
    X-Trace: 1404508121 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2160 83.20.186.228:54799
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2537714
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-07-04 22:16, J.F. pisze:
    > Dnia Fri, 04 Jul 2014 21:45:57 +0200, Adam napisał(a):
    >> W dniu 2014-07-04 21:22, Tomasz Pyra pisze:
    >>> Do jakości nie miałem nigdy żadnych zastrzeżeń (bo nie jest to
    >>> szczególnie skomplikowana operacja).
    >>>
    >> W starszych podręcznikach obsługi wielu samochodów był opis
    >> przenitowywania okładzin tarczy sprzęgłowej czy hamulców.
    >
    > Bo tak sie je przez dlugi czas robilo, nawet fabrycznie.
    > Dopiero rozwoj chemii i opracowanie odpowiedniego kleju zmienilo
    > metode mocowania ... i serwisu.

    Tarcza sprzęgła najczęściej chyba też jest nitowana.
    A klocki i szczęki klejone...

    Swoją drogą ciekawe z czego to wynika.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: