    From: " Wmak" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Refleksja po burzy
    Date: Thu, 17 Jun 2010 22:27:04 +0000 (UTC)

    BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):

    > Kurcze, to ciekawe, jak nazwiesz światła drogowe :P

    Jeśli mijania masz tak ustawione, jak opisałeś, to drogowe (jeśli
    dwuwłóknowe żarówki w rodzaju H4) "przeciwnikom" nie szkodzą (chyba, że z
    bardzo bliska) bo świecą wysoko nad ich głowami.

    > ZTCP, to u mnie na lampie było wybite chyba 0,6% ale głowy nie dam.

    Coś podejrzanie mmało, nie spotkałem tego parametru na lampie - zwykle bywała
    nalepka na pasie przednim pod maską.

    > Pojadę na inną i sprawdzę.

    Wystarczy wieczorem pusty, w miarę równy placyk i ściana - parking pod
    marketem jest dobry do testu.
    Regulator świateł mijamia w kabinie ustaw na maksymalne podniesienie wiązki.
    Podjeżdżasz do ściany, zapamiętujesz na jakiej wysokości jest granica
    światło/cień na lewo od osi reflektorów.
    Powinna z bliska być odrobinę niżej od środka lampy.
    Powoli cofasz - granica światło/cień powinna się obniżać.
    Jeśli przy cofaniu światła sięgają coraz wyżej to znaczy, że
    są "przeciwlotnicze" (na nisko latające samoloty, oczywiście)i należy je
    opuścić.
    Wmak