-
Data: 2010-06-13 14:44:54
Temat: Re: Refleksja po burzy
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Sun, 13 Jun 2010 14:33:38 +0200, Katanka wrote:
>J.F. wrote:
>> Bo jak jest noc i mokra droga, to ja faktycznie niewiele widze, i sie
>> tylko zastanawiam czy to kwestia naprawde czarnego asfaltu, brudnych
>> reflektorow, czy kiepskich swiatel ..
>
>Raczej kiepskich świateł. W Seicento też tak miałem - nic nie widziałem jak
>popadało. Teraz jak mam ksenony to widac niesamowicie w każdych warunkach.
Ksenony to faktycznie inna bajka, ale tak powiedzmy w porownaniu do
innych swiatel zarowkowych ? Zarowki znormalizowane, swiatla tez
znormalizowane, choc chyba z wiekszym rozrzutem niz zarowki ..
J.
* a na ksenony u znajomego to troche narzekam - swieca pieknie ale
blisko. Dalej "ciemnosc widze". A przestawic sie nie da - tzn znajomy
twierdzi ze tylko w ASO.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.10 15:05 Lewis
- 13.06.10 16:11 Katanka
- 13.06.10 16:48 neoniusz
- 13.06.10 17:01 Katanka
- 13.06.10 17:02 Adam Szewczak
- 13.06.10 17:31 neoniusz
- 13.06.10 19:46 J.F.
- 14.06.10 00:27 BQB
- 14.06.10 10:52 krzysiek82
- 14.06.10 11:43 to
- 14.06.10 12:03 Jakub Witkowski
- 14.06.10 20:18 BQB
- 14.06.10 23:25 Przemek V
- 15.06.10 16:58 Jakub Witkowski
- 16.06.10 21:00 BQB
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=