  • 1. Data: 2012-01-01 08:54:01
    Temat: Redukcja białych oczu
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Witam
    Mam kilkaset problemów :), fotografowałem kamerą Panasonica i tam gdzie
    zdjęcia były z błyskiem ludzie mają duże białe oczy :( , nie czerwone ale
    białe co pewnie wynika z widma emitowanego przez lampę błyskowa.
    Do redukcji czerwonych oczu jest masa narzędzi a do białych nic'

  • 2. Data: 2012-01-01 12:17:36
    Temat: Re: Redukcja białych oczu
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sun, 1 Jan 2012 09:54:01 +0100, PP napisał(a):

> [...]
    > białe co pewnie wynika z widma emitowanego przez lampę błyskowa.
    > Do redukcji czerwonych oczu jest masa narzędzi a do białych nic'

    A ja podejrzewam, że soft automatycznie usunął właśnie 'czerwone oczy',
    ale tak nieumiejętnie, że pozostały takie białe ;).

    Najlepszego w Nowym Roku :)

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 3. Data: 2012-01-01 16:34:27
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    > A ja podejrzewam, że soft automatycznie usunął właśnie 'czerwone oczy',
    > ale tak nieumiejętnie, że pozostały takie białe ;).

    Zjawisko występuje zarówno przy włączonej redukcji czerwonych oczu jak i
    bez, ponownie stawiam na charakterystykę widmową lampy, kamera dość zacna
    HDC-SD900.
    Oczywiście wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Piotr

  • 4. Data: 2012-01-01 22:27:51
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-01-01 09:54, PP pisze:
    > fotografowałem kamerą Panasonica

    Wszystko na głowie stoi.
    Filmuje się lustrzankami, fotografuje kamerami.
    P.

  • 5. Data: 2012-01-02 02:36:02
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Pan Piskorz wrote:

    > Wszystko na głowie stoi.
    > Filmuje się lustrzankami, fotografuje kamerami.

    Owszem.
    Aparat hx9 sonego jest lepszy od kamer jako kamera i gorszy jako aparat od
    innych aparatow za 1/3 swojej ceny.

    Tmek

  • 6. Data: 2012-01-02 06:26:14
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2012-01-01 23:27, Pan Piskorz pisze:

    > Wszystko na głowie stoi.
    > Filmuje się lustrzankami, fotografuje kamerami.

    Do czasu, do czasu. Przyjdą takie dni, ze i fotografować i filmować
    będzie się telefonami komórkowymi. A standard rozmiaru zdjęcia będzie
    narzucony specyfikacją MMS:-(
    W muzyce niestety już doszliśmy do tego, że dzieciaki używają do
    słuchania głównie komórek - obawiam się, że na tym się nie skończy.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 7. Data: 2012-01-02 07:30:47
    Od: Pan Peresada <p...@p...pl>

    Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl> napisał(a):

> [...]
    >W muzyce niestety już doszliśmy do tego, że dzieciaki używają do
    >słuchania głównie komórek - obawiam się, że na tym się nie skończy.

    Dodalbym, ze sluchaja glosno, bo dla wielu glosno znaczy dobrze jakosciowo.
    Ze zdjeciami bedzie podobnie - niedostatek optyki bedzie zatuszowany
    dodatkami-bajerami stawianymi lub uwypuklanymi w zdjeciu.

  • 8. Data: 2012-01-02 07:53:06
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 02 Jan 2012 07:26:14 +0100, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > Do czasu, do czasu. Przyjdą takie dni, ze i fotografować i filmować
    > będzie się telefonami komórkowymi. A standard rozmiaru zdjęcia będzie
    > narzucony specyfikacją MMS:-(

    Ale że co? Że nie wystarcza? W analogowych czasach też w labach istniał
    format 9x13cm - klienci byli i im to wystarczało. Nawet polaroidy im
    wystarczały.

    > W muzyce niestety już doszliśmy do tego, że dzieciaki używają do
    > słuchania głównie komórek - obawiam się, że na tym się nie skończy.

    Ja za młodu słuchałem z ruskiego adaptera, rozklekotanego kasprzaka,
    jamników które dostałem od kolegów "zepsute" i sobie jakimś cudem
    naprawiałem. Muzyka to muzyka... Trochę jak z seksem - muzyki się powinno
    słuchać mózgiem a nie uszami ;-)

    Pozdrawiam noworocznie,
    Henry

  • 9. Data: 2012-01-02 12:40:29
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-01-01 16:34:27 +0000, "PP" <p...@w...pl> said:

    > ponownie stawiam na charakterystykę widmową lampy,

    No to przegrałeś.
    Bo widmo nie ma nic do rzeczy. Widmo jest zbliżone do naturalnego
    dziennego i praktycznie w każdej lampie takie same, bez względu na
    producenta.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2012-01-02 14:56:40
    Od: Ariusz <a...@g...pl>

    [ciach]

> [...]
    > jamników które dostałem od kolegów "zepsute" i sobie jakimś cudem
    > naprawiałem. Muzyka to muzyka... Trochę jak z seksem - muzyki się powinno

    To coś i dla słuchania i uszu :)

    Przechodzi turysta, a tu baca leży na babie z głową między cyckami.
    -Baco co robicie.
    - A no muzyki se słuchom
    - A ja też mogę - pyta turysta
    -Ano słuchajcie.

    Leży turysta z głową między cyckami góralki i po chwili,
    - Baco ale tu nic nie słychać
    - A boście panoczku jojsticka nie włożyli

    A żeby pasowało na grpę foto - to ten turysta miał też aparat - zdjęcia
    bacy do obejrzenia na www.baca.hej

    Ariusz