  • 1. Data: 2010-01-31 15:38:50
    Temat: Recykling przy sprowadzonym aucie
    Od: adi <a...@g...com>

    Witam z tego co się zorientowałem recykling na pojazdy osobowe dla
    osób prywatnych wynosi 500 zł, ale est podobno jakiś myk że mozna
    zapłacić w granicach 150 zł, czy ktoś z was miał z tym doczynienia?
    Dodam ze auto to citroen c5 w kombi zarejestrowany bedzie jako
    ciężarowy dla 4 osób
    Pozdrawiam Adi

  • 2. Data: 2010-01-31 17:13:45
    Temat: Re: Recykling przy sprowadzonym aucie
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 31 Jan 2010 06:38:50 -0800 (PST), adi napisał(a):

    > Dodam ze auto to citroen c5 w kombi zarejestrowany bedzie jako
    > ciężarowy dla 4 osób

    Tak z ciekawości - które kombi zmieści w sobie Citroena C5?

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2010-01-31 19:03:54
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    >Dodam ze auto to citroen c5 w kombi zarejestrowany bedzie jako
    >ciężarowy dla 4 osób

    A da się zarejestrować sprowadzane auto jako kratkociężarówkę?
    IMO jest to niemożliwe.
    P.

  • 4. Data: 2010-02-01 08:18:59
    Od: Jarek <j...@g...pl>

    W dniu 2010-01-31 20:43, MadMan pisze:
    > Tak z ciekawości - które kombi zmieści w sobie Citroena C5?

    Mało jeszcze wiesz o życiu ale się zmieści.

  • 5. Data: 2010-02-01 08:47:04
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 11:48:59 +0430, Jarek napisał(a):

    > Mało jeszcze wiesz o życiu ale się zmieści.

    Dlatego pytam które zmieści :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 6. Data: 2010-02-01 09:58:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Pan Piskorz wydusił z siebie te słowy:

    > A da się zarejestrować sprowadzane auto jako kratkociężarówkę?
    > IMO jest to niemożliwe.
    > P.

    otóż sprawa jest prosta.
    To nie recykling kosztuje 500 zł tylko kara za brak recyklingu, jesli nie
    posiadasz stacji demontażu samochodów.
    I teraz myk. Są firmy, ktore posiadają siec stacji demntażu i takie firmy
    nie płacą kary, bo przecież dysponują siecią.
    Od nich mozna kupić zaświadczenie, ze posiadają sieć stacji demontażu i oni
    wystawiają Ci zwolnienie, ze nie musisz płacić opłaty.

    Nie wiem tylko jak to robią w przypadku osob prywatnych, bo jeszcze jakis
    czas temu dzialalo to tylko dla osob, mających zarejestrowaną firmą. Wtedy
    taka siec podpisywała umowe z firmą sprowadzającą auto i po kłopocie.
    W przypadku osob fizycznych nie bylo to takie proste, ale wiem też ze ludzie
    kupowali takie zaświadczenia i rejestrowali auta, wiec pewnie da sie.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 7. Data: 2010-02-01 11:08:14
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    >zapłacić w granicach 150 zł, czy ktoś z was miał z tym doczynienia?
    >Dodam ze auto to citroen c5 w kombi zarejestrowany bedzie jako ciężarowy

    szukasz firmy która wystawi Ci certyfikat że go zezłomuje i tyle
    fakrycznie można za 150 znaleźć najcześciej tam gdzie złomują auta
    rodzaj pojazdu bez znaczenia
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2010-02-01 17:42:32
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Od nich mozna kupić zaświadczenie, ze posiadają sieć stacji demontażu i
    > oni wystawiają Ci zwolnienie, ze nie musisz płacić opłaty.

    dobrze wiedzieć,

    a czy wiesz może, czy sprowadzone auto można zarejestrować jako ciężarówkę?

    P.

  • 9. Data: 2010-02-01 23:53:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Feb 2010 17:42:32 +0100, osobnik zwany Pan Piskorz
    wystukał:

    IMHO nie, brak polskiej homologacji

    --
    mst <at> gazeta <.> pl