eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRebranding Era > T-Mobile, wg, jakich zasad? Jaka to loteria? Czy można coś wygrać? ;) › Re: Rebranding Era > T-Mobile, wg, jakich zasad? Jaka to loteria? Czy można coś wygrać? ;)
    Date: Mon, 05 Sep 2011 20:15:36 +0200
    From: JaneQ <j...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Rebranding Era > T-Mobile, wg, jakich zasad? Jaka to loteria? Czy można
    coś wygrać? ;)

    W dniu 2011-09-05 19:57, Tomaszek pisze:
    > Obserwuję w wolnej chwili telefony w sieci T-Mobile, do których mam
    > jakikolwiek dostęp ( znajomi, telefony służbowe, prywatne itp. ) Na
    > kilka z nich przyszedł przyszedł sms z informacją, że identyfikator
    > operatora na wyświetlaczu telefonu zmieni się z "ERA" na "T-MOBILE" No i
    > to co się tam wyświetla to loteria. No i tak:
    > - abonament ERA: od 10 lat jak ustaliłem, tel. służbowy, sms o zmianie
    > przyszedł, nadal twardo ERA, raz pojawiło się na krótko: "260-02" ;)
    > - Era-Heyah: napis "ERA HEYAH" zmienił się na "heyah" sms: brak
> [...]

    Karta Heyah, HEYAH Era zmiana na heyah (brak jakiegokolwiek info o zmianie).

    Stara nigdy nie aktywowana karta era tak tak (w nowych nokiach
    T-Mobile.pl (sms o zmianie był). Nokia 3330 T-Mobile.p (l się nie
    mieści) a po chwili Era GSM.

    SE Xperia x8 twardo T-Mobile.pl (nie dziwi, miks podpisany klika dni
    temu i nowa różowa karta -T-- ;) ).