-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
rb.com!npeer03.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwin
ds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!u
nt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.PO
STED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <krm201$igp$1@news.task.gda.pl> <ks40ut$btj$1@news.task.gda.pl>
<51e5b64a$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>
<ks4e8c$bvm$1@news.task.gda.pl>
<51e6d448$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
<ks8peb$qh0$1@news.task.gda.pl>
<51e80ae8$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
<ks92h2$ftb$1@news.task.gda.pl>
<51e80f59$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
<ks93eu$isi$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <ks93eu$isi$1@news.task.gda.pl>
Subject: Re: Realny koszt 100km
Date: Thu, 18 Jul 2013 20:33:17 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 130718-2, 2013-07-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 21
Message-ID: <51e834e6$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.184.71.49
X-Trace: 1374172390 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1230 79.184.71.49:64097
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2118
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498795
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ks93eu$isi$...@n...task.gda.pl...
> W dniu 18.07.2013 17:53, Cavallino pisze:
>> Robiliśmy też testy na grupie, na żadnym z biegów benzyniak nawet nie
>> zbliżył się do crdi.
>
> Nie ufam Ci.
LOL !!!!
To już nie mój problem, że jak fakty nie pasują do Twoich teoryjek to tym
gorzej dla faktów.
Zresztą jakim cudem 100 konny wolnossący benzyniak miałby być w czymkolwiek
lepszy od 115 konnego turbodiesla, to nikt oprócz Ciebie nie może widzieć.
>Testy w których miałem obok 1,6 CRDI pokazały coś innego.
Że osoba która nim kierowała powinna krowy pasać?
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.13 20:39 anacron
- 18.07.13 20:45 Cavallino
- 18.07.13 20:55 anacron
- 19.07.13 08:03 J.F.
- 19.07.13 09:52 SW3
- 19.07.13 12:00 Budzik
- 19.07.13 14:46 Marcin Kiciński
- 19.07.13 15:53 ddddddd
- 19.07.13 17:00 Budzik
- 19.07.13 22:37 Cavallino
- 19.07.13 22:37 Cavallino
- 20.07.13 08:29 ddddddd
- 20.07.13 10:18 Cavallino
- 20.07.13 15:25 ddddddd
- 20.07.13 20:30 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 potwierdzenie notarialne dokumentow tozsamosci ze zdjeciem
- 2025-02-27 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-02-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=