  • Data: 2011-07-28 22:16:05
    Temat: Re: Reakcyjniak bez reakcji
    Od: Atlantis <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-29 00:01, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Antena?

    20m drutu rozwieszonego za oknem, częściowo niestety prowadzony jest tuż
    przy ścianie, tak więc rewelacji nie ma. Próbowałem dotykać końcówki tej
    anteny do różnych punktów cewki (zrobiłem parę odczepów podczas
    nawijania) - nawet słychać jakąś rosyjską stację, ale cicho.
    Uziemienia na chwilę obecną brak.

    Czy jednak pisk reakcji nie powinien występować tak czy inaczej, nawet
    przy odłączonej antenie?