-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.na
sk.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.blueworldhos
ting.com!feeder01.blueworldhosting.com!peer03.iad.highwinds-media.com!news.high
winds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshost
ing.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
Date: Fri, 13 Dec 2013 23:04:32 +0100
From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
Subject: Re: Re: pirat-recydywista zabił. Czy ktoś odpowie?
In-Reply-To: <l8fmgn$l42$1@pippin.nask.net.pl>
Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1312132254080.3408@quad>
References: <52ab56e9$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
<l8fmgn$l42$1@pippin.nask.net.pl>
X-X-Sender: moj@quad
MIME-Version: 1.0
Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8BIT
User-Agent: Hamster/2.1.0.11
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
X-Trace: 1386972272 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2171 83.15.167.123:61837
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2212
X-Received-Body-CRC: 935953715
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:732698 pl.misc.samochody:2515120
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 13 Dec 2013, t-1 wrote:
> W żaden sposób nie usprawiedliwiam kierowcy.
> Jednak, czy ktoś wie, po której stronie drogi szły dzieci?
Z p. widzenia oceny zachowania kierowcy powinno to być bez
znaczenia. Prędkość pieszego jest relatywnie tak mała, że
kierunek marszu nie gra roli dla ewentualnego "zaskoczenia".
Albo pieszy "zaskakuje" na środku jezdni i wtedy wypada
sprawdzać winę pieszego, albo jest na poboczu i on tam
MA BYĆ.
Jak pieszy jest na poboczu, to jadącego samochodu nie ma
prawa tam być, nawet jak pieszy sznurówki wiąże.
OT: jazda za poprzedzającym pojazdem, w bezpośredniej
bliskości ("bliżej niż zdolność zatrzymania w zasięgu
widoczności") w ten sposób, że pojazd wystaje w prawo
od poprzednika, jest bardzo niebezpieczna,
IMO kwalifikuje się do tej samej kategorii co wyprze-
dzanie na przejściu.
"OT" dlatego że nie wiem czy to była składowa wypadku,
a dopisuję, bo kierowcy nie tylko mają tendencję do
"wykorzystywania marginesów" :P (no i powiedzmy sobie,
że rozumiem i jestem przeciw rozstrzeliwania, choć
druga strona medalu jest taka, że pobocze np. za
ciągłą może być "za słabe" na normalny ruch), ale
co gorsza, wręcz traktowania pobocza JAK JEZDNI.
pzdr, Gotfryd
Następne wpisy z tego wątku
- 14.12.13 07:28 Cavallino
- 14.12.13 07:54 sqlwiel
- 14.12.13 23:33 Robert Tomasik
- 17.12.13 01:41 Gotfryd Smolik news
- 17.12.13 01:34 Gotfryd Smolik news
- 17.12.13 02:06 Gotfryd Smolik news
- 17.12.13 17:31 Robert Tomasik
- 17.12.13 18:37 Cavallino
- 20.12.13 20:50 m4rkiz
- 20.12.13 21:13 t-1
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=