  • 11. Data: 2024-10-12 17:04:39
    Temat: Re: masowe programowanie AVR
    Od: jp <j...@f...pl>

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > dodałem jeszcze melodyjkę w przypadku błędu, żeby nie przeoczyć.
    > Kurła mać.
    >

    > @echo off
    >
    > REM Ustawienie ścieżki do AVRDUDE
    > set AVRDUDE_PATH=C:\AVRDUDE_6
    >
    > REM Funkcja sprawdzająca kod błędu i przerywająca skrypt w razie błędu
    > setlocal enabledelayedexpansion
    >
    > REM Funkcja do generowania melodyjki w przypadku błędu
    > set playMelody=powershell -c "[console]::beep(659,300); Start-Sleep
    > -Milliseconds 100; [console]::beep(523,300); Start-Sleep -Milliseconds
    > 100; [console]::beep(587,300); Start-Sleep -Milliseconds 100;

    A tak się z ciekawości zapytam; czy z poziomu powershell można jakie GUI
    robić, jakieś proste, coś a'la dialog/xdialog z basha?

    --
    jp

  • 12. Data: 2024-10-12 23:20:34
    Temat: Re: Re:masowe programowanie AVR
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Fiu, fiu, 05:55 dobry czas :D

    Łoo panie, ile razy ja wychodzę z roboty o 7 rano...
    Inna rzecz, że czasem wstaję o 18 :)

    No dom wariatów literalnie.

  • 13. Data: 2024-10-12 23:30:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A tak się z ciekawości zapytam; czy z poziomu powershell można jakie GUI
    > robić, jakieś proste, coś a'la dialog/xdialog z basha?

    też mnie to zainteresowało ( znaczy zmusiliście mnie w sumie ) i wyszło
    mi , że cinszko bedzie (
    https://www.youtube.com/watch?v=9nq-TPvmccU&t=35s ) ale coś ponoć da się
    zrobić.

    Podobno wykorzystuje się biblioteki .NET dostępne w PowerShell ( Windows
    Forms lub WPF) ). Przy ich użyciu można podobno stworzyć okno z
    przyciskami, polami tekstowymi itp.

    Ale mnie się nie udało na szybko. Pewnie docelowo zrobię jakieś GUI w
    VB.NET bo tak mi będzie najłatwiej.

  • 14. Data: 2024-10-13 00:34:46
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > No spróbujmy.
    > Programator to Atmel ICE na USB rzecz jasna. Kąkuter z WIN7 jeśli to ma
    > jakieś znaczenie.

    cd c:\folder
    avrdude -B 125kHz -p ATmega2561 -c atmelice_isp -e -U efuse:w:0xfc:m -U
    hfuse:w:0xd8:m -U lfuse:w:0xff:m
    avrdude -B 3MHz -p ATmega2561 -c atmelice_isp -U flash:w:plik.hex -U lock:w:0xfc:m

    Nigdy nie używałem Atmel ICE, widzę że avrdude obsługuje takie:

    atmelice
    atmelice_pdi
    atmelice_updi
    atmelice_dw
    atmelice_isp
    atmelice_tpi

    Czyli atmelice w różnych trybach. Jak nie zadziała z atmelice_isp to
    spróbuj może samo atmelice.

    --
    Spotkanie w lesie - lew zbiera towarzystwo i mówi:
    - A teraz podzielimy się: mądre zwierzaki na prawo, a ładne na lewo.

  • 15. Data: 2024-10-13 02:25:34
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Czyli atmelice w różnych trybach. Jak nie zadziała z atmelice_isp to
    > spróbuj może samo atmelice.

    Chyba nie czytałeś co napisałem ostatnio, ale dzięki za dobre chęci :)
    Pozdrowienia

  • 16. Data: 2024-10-14 18:34:40
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-10-12 o 23:20, sundayman pisze:

    > Łoo panie, ile razy ja wychodzę z roboty o 7 rano...
    > Inna rzecz, że czasem wstaję o 18 :)
    >
    > No dom wariatów literalnie.

    W pliku 133k masz sampla
    https://www.microchip.com/en-us/application-notes/an
    2466
    +
    https://onlinedocs.microchip.com/oxy/GUID-BEAFF546-6
    F18-4E6D-AA49-7F9E840C6289-en-US-4/GUID-7B47EDF3-A26
    8-494B-A2DE-FDF557AE6907.html