  • Data: 2011-09-28 15:02:48
    Temat: Re: Re: Lemingi na Puławskiej
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Sep 2011, Cavallino wrote:

    > Ale idzie o to, że jakiekolwiek zezwolenie na taki manewr na 100% spowoduje,
    > iż powolne zmieni się w niepowolne, niezależnie czy będzie do samochód czy
    > rower.

    A tu niestety można tylko by się bronić, że przecież przepis nakazujący
    zmniejszenie prędkości przy zbliżaniu się (jezdnią) do przejścia dla
    pieszych przecież działa ;)
    Cóż, poza "100%" zgoda - może by wzrosła liczba takich przypadków.
    Ale odnosiłem się do jadących *powoli*.

    > Dodaj jeszcze że rowerem również i będziemy zgodni.

    Naprawdę Ci tak wychodzi z przypadków spotkania samochodu
    i roweru jadących naprzeciw (pieszego) chodnikiem? (tak,
    wzdłuż, tak również samochodu, znam miejsca gdzie to nierzadkie,
    bo kierujący aby nie przejeżdżać krawężnika zasuwają po
    kilkadziesiąt metrów od najbliższego przejazdu lub przejścia
    dla pieszych do luk między drzewami :P)
    Podziwiam ;)

    pzdr, Gotfryd