  • 41. Data: 2010-03-11 10:00:25
    Temat: Re: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: W <a...@o...pl>

    BearBag wystukał, co następuje:

    > bredzisz, żeby w orange mieć te 1000 "darmowych" minut za 5zl musisz
    > mięć ważne wychodzące a to kosztuje 30zl na 30dni. Dokładnie tak jak w
    > Play tylko tam nie biorą ani grosza na SD i nie musisz doładowywać
    > konta za 30zl miesiecznie żeby zadzwonić choćby poza własną sieć. Do
    > tego to chyba jedyna siec w PL która nie sumuje czasu ważnosci na
    > wychodzące przy doladowaniach.

    Y? Która? Bo ani Orange ani fioletowy glut tego nie robią, jedynie w tworach
    erzanych.
    Przy czym w przypadku play nie jest to jakiś straszny problem chyba? ;)

  • 42. Data: 2010-03-11 11:29:31
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    >bredzisz, żeby w orange mieć te 1000 "darmowych" minut za 5zl musisz

    Ale nadal jest to 1000 do 13mln , a nie za darmo do 2mln.

  • 43. Data: 2010-03-11 13:03:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 11-03-2010 o 12:29:31 looker <l...@l...pl> napisał(a):

    > Ale nadal jest to 1000 do 13mln , a nie za darmo do 2mln

    Niech wszyscy przejdą na Fresh!
    Będziemy gadać za darmo!
    Ale pewnie wtedy promocję odwołają ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 44. Data: 2010-03-11 13:09:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > To ja myślę trza zrobić ruch narodowy. To wszyscy popowcy,

    Ja widzę inny problem, w Plusie można wysyłać smsy mailem na
    @text.plusgsm.pl, z czego często korzystam, a w Play chyba tego nie ma.

    a.

  • 45. Data: 2010-03-11 13:55:54
    Od: "looker" <l...@l...pl>

    >Niech wszyscy przejdą na Fresh!

    Nie mam ochoty na mowienie mi na "ty" w BOK'u i wszelkie rzeczy zwiazane z
    ludzmi z Germanosa.

  • 46. Data: 2010-03-11 14:11:17
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał

    > Nie mam ochoty na mowienie mi na "ty" w BOK'u

    No patrz, mi nikt nie mówi na "ty". Poproś może tatę żeby dzwonił zamiast
    ciebie.

  • 47. Data: 2010-03-11 16:00:43
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Przy czym w przypadku play nie jest to jakiś straszny problem chyba? ;)

    Jesli za 5zl wychodzące są na 12 miesiecy to nie muszą sie sumować:)
    W orange nie dość że każdy dzien posiadania takiego przywileju jak
    wykonywanie wychodzących kosztuje złotówkę to chyba jeszcze zabierają
    kasę z konta jesli nie doladujesz na czas. Czasami nawet ją oddają LOL.

  • 48. Data: 2010-03-11 17:47:59
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 11-03-2010 o 15:11:17 Tomek <t...@w...pl> napisał(a):

    > No patrz, mi nikt nie mówi na "ty"

    A niektórzy muszą nawet płacić za to żeby nie było "ty" ;P
    Gorsze warunki ale za to per Pan :)

  • 49. Data: 2010-03-11 18:00:53
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nadal jest to 1000 do 13mln , a nie za darmo do 2mln.

    Mało, no bo jak tu pogadać z trzynastoma milionami mając zaledwie 1000 min ?
    To już prędzej da się z dwoma jeśli ma się ofertę bez limitu.

  • 50. Data: 2010-03-11 21:29:28
    Temat: Re: Re: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    ty bredzisz,moznamiec 16,66zl/miesiac, jak doladujesz 50-tką,
    mozna sprzedac zbedne srodki na allegro przelewem sms wowczas wyjdzie
    mniej