  • 31. Data: 2010-03-10 11:34:10
    Temat: Re: Ja też się dziwie że nie przeszedłeś do Fresh.
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "komar" <k...@1...cc> napisał w wiadomości
    news:hn7vam$n7d$1@inews.gazeta.pl...

    > W Play nie płacisz 30zł za rozmowy za darmo w sieci. Rozmowy stają się
    > bezpłatne po doładowaniu za min. 30 zł. całe 30zł można wykorzystać dowolnie
    > więc usługa darmowych połączeń nic nie kosztuje, trzeba jedynie regularnie
    > doładowywać konto.

    Nie tłumacz mu, skoro do tej pory nie zrozumiał.

  • 32. Data: 2010-03-10 13:29:29
    Od: basteku <b...@N...interia.pl>

    W dniu 2010-03-09 19:52, .Zykfryd. pisze:
    > W dniu 2010-03-09 17:50, Piotr M pisze:

    > Operatora nie wybiera się tylko na podstawie cen połączeń. Play musi
    > najpierw mieć porównywalną do W3 jakość, między innymi mieć jakikolwiek
    > BOK.

    Hmm ... ani razu nie musialem korzystac z ich uslug .... bez problemu
    sobie daje rade ...

    > Na przykład taki internet mają tani ale przecież z tego się
    > korzystać nie da a i zasięg tragiczny, pakiety internetu w telefonie
    > tanie ale jak się niedaj boże skożysta z transmisji danych w roamingu
    > Plusa to drożeni niż z telefonu W3 na "Malediwach".

    Hmm .... juz spokojnie trzeci miesiac korzystam z pakietu 500MB w
    telefonie ... rewelacja ... no problems ...
    Jezeli chodzi o roaming transmisji danych to przeciez sie to da wylaczyc

    > Roaming co z tego że
    > tani jak nie działa. I tak można by długo wymieniać... usługi

    No nie wszyscy rozbijaja sie tak po swiecie aby musieli korzystac z
    roamingu ...

    > I czasem z premedytacją zmuszam co niektórych
    > co przeszli do Play żeby do mnie oddzwonili ;-)

    :))) ... swietnie :))) wyslalbym Cie na drzewo :)

    Pozdrawiam
    Bastek

  • 33. Data: 2010-03-10 14:04:17
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "ToMasz" news:hn630i$uce$1@news.interia.pl

    > a w popie za 6zł masz 1000minut do OR i stacjo czyli 20mlnosób. Po
    > cholere mam uciekać do Play..

    + przymus ładowanie nie wtedy kiedy chcę ale wtedy kiedy kończy mi się
    ważność konta. Dzięki postoję.

  • 34. Data: 2010-03-10 14:05:37
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "looker" news:hn67g8$jj5$1@news.onet.pl

    > A czy oni dzwonia do Ciebei tez za darmo? Nie, a w rodzinnej tak. Wiec bez
    > podniecania.

    LOL.

  • 35. Data: 2010-03-10 14:09:19
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "looker" <l...@l...pl> napisał w wiadomości

    > rozrysowac Ci?

    a rysunkiem technicznym miałeś coś do czynienia, bo jeżeli nie to istnieje
    obawa, że nie rozszyfrują twoim bazgrołów :)

  • 36. Data: 2010-03-10 16:55:01
    Od: ".Zykfryd." <x...@w...pl>

    > Hmm ... ani razu nie musialem korzystac z ich uslug .... bez problemu
    > sobie daje rade ...

    Przyjdzie taki czas że będziesz musiał złożyć reklamacje...

    > Hmm .... juz spokojnie trzeci miesiac korzystam z pakietu 500MB w
    > telefonie ... rewelacja ... no problems ...
    > Jezeli chodzi o roaming transmisji danych to przeciez sie to da wylaczyc

    Tylko że wtedy możliwości wykorzystania tego pakietu są mocno
    ograniczone terytorialnie. A W3 świadczy wszystkie swoje usługi w
    zasięgu całej swojej sieci czyli na 99% powierzchni kraju.

    > No nie wszyscy rozbijaja sie tak po swiecie aby musieli korzystac z
    > roamingu ...

    Oczywiście ale jest to powód dlaczego niektórym do Play nie śpieszno,
    albo wręcz wracają z powrotem do W3.

    > :))) ... swietnie :))) wyslalbym Cie na drzewo :)

    Jak by Ci zależało na sprzedaniu czegoś to byś grzecznie oddzwaniał ;)
    jak to ja miał bym interes do Ciebie to nie pozwolił bym sobie na takie
    zagrywki.

  • 37. Data: 2010-03-10 18:02:40
    Od: W <a...@o...pl>

    .Zykfryd. wystukał, co następuje:

    > Przyjdzie taki czas że będziesz musiał złożyć reklamacje...

    Ja kilka złożyłem. Fakt, że odpowiedzi czasami są lekko 'budowlane' (ach ten
    beton (; ) ale co trzeba było to zostało naprawione bądź zrekompensonowane
    (przeniesienie numeru przeciągnęło się o kilka dni, ale nie byłem bez numeru
    i nie działała poczta głosowa na e-mail). Zawsze można lepiej, ale nie
    dramatyzujmy ;)

    > Tylko że wtedy możliwości wykorzystania tego pakietu są mocno
    > ograniczone terytorialnie. A W3 świadczy wszystkie swoje usługi w
    > zasięgu całej swojej sieci czyli na 99% powierzchni kraju.

    pakiety internetowe w taryfach głosowych działają też na nadajnikach 2g, a
    OIDP to 2g+3g play obejmuje 75% ludności (tak, wiem, to nie to samo co
    terytorium, ale ja tam się nie zapuszczam na odzludzia (; ). Sprawdziłem
    gdzie mam zasięg play (empirycznie) i gdzie go będę potrzebował i tyle.
    Mówisz, że w3 działa na 99% kraju - super, ale oni swoją sięć budują trochę
    dłużej, a całej sieci nie da się ot tak, z dnia na dzien postawić - co nie?
    ;)

    > Oczywiście ale jest to powód dlaczego niektórym do Play nie śpieszno,
    > albo wręcz wracają z powrotem do W3.

    I w tym rzecz - jest wybór! Niektórym takie warunki pasują i walą mieć
    taniej, niektórzy potrzebują pewniejszej i powszechniejszej uslugi. Co kto
    lubi ;]

  • 38. Data: 2010-03-10 21:41:19
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "JohnyK" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Czyli zamiast do 2 czy 3
    milionów w PLAY mam jakieś 13 milionów numerów w Orange.

    ------------------------------

    Na simie czy w pamięci telefonu ?

  • 39. Data: 2010-03-11 05:16:18
    Temat: Re: Ja te? si? dziwie ?e nie przeszed?e? do Fresh.
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 9-03-10 21:55, looker pisze:

    > W Play 6 osob za 30zl = 180 zl

    Bzdury totalne. SD nic nie kosztuje.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 40. Data: 2010-03-11 07:58:28
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > Czyli zamiast do 2 czy 3
    > milion w w PLAY mam jakie 13  milion w numer w w Orange.

    bredzisz, żeby w orange mieć te 1000 "darmowych" minut za 5zl musisz
    mięć ważne wychodzące a to kosztuje 30zl na 30dni. Dokładnie tak jak w
    Play tylko tam nie biorą ani grosza na SD i nie musisz doładowywać
    konta za 30zl miesiecznie żeby zadzwonić choćby poza własną sieć. Do
    tego to chyba jedyna siec w PL która nie sumuje czasu ważnosci na
    wychodzące przy doladowaniach.