eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "jarek d." <d...@w...tlen.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Re:
    Date: Fri, 1 Apr 2011 18:35:21 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 43
    Message-ID: <in4usg$err$1@news.onet.pl>
    References: <9...@f...googlegroups.com>
    <in45r5$p7m$1@inews.gazeta.pl> <1eyli2nh63cdz$.dlg@lepper.institute.com>
    <in48dn$cl0$1@news.onet.pl> <y...@l...institute.com>
    <in4aka$nmo$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <in4bbc$qrh$1@news.onet.pl> <6...@b...softax.pl>
    <in4n6f$er6$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    <in4rrd$2fc$1@news.onet.pl> <1jbhq9wpsi0zd$.dlg@lepper.institute.com>
    <in4tn6$a84$1@news.onet.pl> <1...@l...institute.com>
    NNTP-Posting-Host: 77-255-29-186.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1301675728 15227 77.255.29.186 (1 Apr 2011 16:35:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Apr 2011 16:35:28 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2359860
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości
    news:1f02kx3fkc6uw.dlg@lepper.institute.com...
    > Dnia Fri, 1 Apr 2011 18:15:26 +0200, jarek d. napisał(a):
    >
    >> Piszę też, że te główne korytarze kolejowe nie są w tak złym stanie jak
    >> przywoływane przez Ciebie wybiórczo okolice Szczakowej, przez co teza o
    >> przeciętnej 30 km/h jest nieprawdziwa.
    >
    > I znowu masz problemy z czytaniem. Jakbys łaskawie sprawdził, to
    > zauważyłbyś, że akurat okolice Szczakowej nie są problemem, bo to jedyne
    > miejsce na trasie Kraków-Katowice (poza samymi miastami na końcach) gdzie
    > linia towarowa jest oddzielna od linii osobowej.
    > Za to cała reszta jest w masakrycznym stanie, czego dowodzą limity
    > prędkości a w efekcie czasy przejazdu. 20 lat temu 55 kilometrów w 55
    > minut, teraz 1 godzina 25 minut.
    > W takim stanie jest większość trasy - cały Górny Śląsk jest od dziesiątków
    > lat rozkopany bo notoryczne szkody gónicze niweczyły wszelkie naprawy.

    Nie jestem z Górnego Śląska.
    Uczepiłeś się szczegółów, a ja Ci usiłuję wytłumaczyć zasadę.


    >> Piszę w końcu, że państwo powinno w takim samym stopniu dbać o infrastrukturę
    >> drogową, jak i kolejową (infrastrukturę - nie przewoźników. Mam nadzieję że
    >> wyjaśniłem Ci różnicę tych dwóch znaczeń). Co nam, wszystkim kierowcom
    >> wyjdzie
    >> na zdrowie, bo ściągnie niepotrzebne potoki ładunków z dróg.
    >
    > Ale nie dba i nie zanosi się, żeby dbało. Właśnie zabrano kasę kolejom,
    > żeby udało się drogi na czas dokończyć. Czyli sytuacja jest masakryczna,a
    > będzie jeszcze gorzej - co było do udowodnienia.

    Nie zabrano. Unia nie zgadza się na przesunięcie. Głupki jakieś, nie?

    > Czyli wszelkie hasła "tiry na tory" to mrzonki, bo najpierw trzeba mieć
    > tory.

    Na pewno torów nie będzie, jak się będzie przesuwało środki na drogi.
    Przecież to jest równia pochyła dla kolei. I dalsze korkowanie się dróg.

    jarek d.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: