  • Data: 2011-06-13 19:44:24
    Temat: Re: Rdzenie ferrytowe z demontażu i ich Al
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Piotr,

    Monday, June 13, 2011, 8:26:12 PM, you wrote:

    > Może już się chwaliłem, że kiedyś uznałem, że izolacja na blachach (trafo z
    > jakiegoś radia lampowego - coś rzędu 80W) jest jakaś taka zdezelowana i je
    > wszystkie solidnie polakierowałem z obu stron (dosyć gęstym lakierem bo taki
    > miałem).
    > To jest dopiero masochizm (to do RoMana)

    Ale mi chodzi o to, że nie ma obecnie takiej potrzeby. To nie te
    czasy, że trzeba o wszystko walczyć i wszystko jest za drogie.

    Sam też rozbierałem i przeliczałem transformatory. Ale już do
    nawijania dawałem profesjonaliście - zawsze to nowy drut i - przede
    wszystkim - profesjonalne wykonanie a nie maniana.

    Mam w domu prostą nawijarkę, mam karkasy, mam drut, taśmę marginesową
    i izolacyjną. A wolę, żeby mi nawinął fachowiec. A on woli, żebym to
    ja liczył transformatory :)

    [...]

    > jakieś takie mało śliskie, a to te, co każdą osobno z odginaniem środkowej
    > kolumny trzeba wkładać (jak się taki rdzeń nazywał ?).

    Rdzeń typu M (nie wiadomo dlaczego)

    [...]

    --
    Best regards,