    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Ray Kurzweil, Singularity is near
    Date: Sun, 24 Jun 2012 14:04:25 -0400

    On Sun, 24 Jun 2012 03:56:54 -0700 (PDT), neo <d...@y...pl>
    wrote:

    >To chyba najlepsza książka na jaką w życiu trafiłem, pokazałem ojcu i
    >wyobraźcie sobie ŻE O TYM NIGDY NIE SŁYSZAŁ. To gdzie my jesteśmy w
    >tej Polsce????
    >Zamówię sobie to (chyba, że ktoś zna polskie tłumaczenie, bo
    >j.angielskiego chyba nie znam na tyle):
    >
    >http://www.amazon.com/The-Singularity-Is-Near-Trans
    cend/dp/0670033847

    nie wiem, ale w tym wypadku to nie win wylacznie polskich wydawnictw,
    ale z jakiegos powodu Viking, orginalny wydawca, nie byl
    zainteresowany tlumaczeniem na jezyk polski, mimo ze przynajmniej 6
    polskich wydawcow zglosilo taka propozycje.

    >Jest jeszcze stronka:
    >http://transcendentman.com/

    to jest film o autorze. tu juz jest sporo o medycynie i sposobie
    zycia, ktory ma ponoc autorowi dozycie do tego roku, w ktorym polaczy
    sie z maszyna. gos sie jak na swoj wiek dobrze trzyma, ale nie az tak
    wyjatkowo jakby mozna sadzic, po ilosci chemii i suplementow jakie w
    siebie dziennie pakuje. ten film jest raczej na bazie ksiazki
    Kurzweila "fantastic voyage: ..." niz "singualrity is near". warto sie
    przygladac projektowm multidyscyplinatnym, w ktore Kurzweil jest
    zaangazaowany. troche sie tam dzieje. linki sa na stronie wikipedii.
    <rs>