    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ratownicy na motocyklach w Warszawie
    Date: Sun, 02 Oct 2011 19:48:10 +0200

    W dniu 2011-10-02 18:52, masti pisze:
    > Myślę, że akcja warta rozpropagowania.
    > Wielki szacun dla kolegów Motopozytywnych za przeprowadzenie akcji.
    > Czekamy na następne miasta :)

    Akcja zacna, niestety nie do końca to ładnie wygląda o czym dalej...
    (...)

> [...]
    > jest wielopiętrowy. "Z jednej strony są oni źle odbierani, co może
    > powodować wiele ryzykownych zachowań ze strony innych kierowców, jak np.
    > otwieranie drzwi przed jadącym w korku motocyklem. Z drugiej strony
    > zdarza się, że motocykliści poprzez swoje zachowania utrwalają
    > istniejący stereotyp i np. wjeżdżają między stojące w korku pojazdy z
    > ogromną prędkością. Mamy podstawy sądzić, że wymienione zachowania leżą
    > u podłoża wysokiej liczby wypadków z udziałem motocyklistów. Chcemy to
    > zmienić dzięki całej serii działań. Pierwszym z nich są właśnie

    (...)

    Otóż miałem okazję spotkać dwóch panów Ratowników dziś rano
    w Dolinie Służewieckiej - nawet chciałem zrobić fotkę im fotkę
    w całym rynsztunku (trochę tego mieli, włącznie z kogutami
    i całym ekwipunkiem) i niestety pięknie dołożyli się do
    stereotypu - zrobili sobie "rajd" między samochodami itd.
    Jak tak ma wyglądać próba zmiany negatywnego sposobu postrzegania
    motocyklistów to wszystkiego dobrego.