eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRaspberry Pi - Płyta ARM 700MHz z full HD i linuksem za 25$ › Re: Raspberry Pi - Płyta ARM 700MHz z full HD i linuksem za 25$
  • Data: 2011-11-22 12:51:19
    Temat: Re: Raspberry Pi - Płyta ARM 700MHz z full HD i linuksem za 25$
    Od: Cezar <c...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, na IONie da się odciążyć procesor, ale przy filmach full HD i
    > wysokim bitracie i tak będzie się przycinać (przynajmniej ja tak mam na
    > zotaksie z IONem i ubunciaku).

    Widzisz, tez sie kiedys pieprzylem z VDRem i ubunciakiem i innymi XBMC.
    Zawsze byl z tym jakis problem.
    Wszystko zaczelo dobrze dzialac po przesiadce na Win7.
    DVBviewer radzi sobie praktycznie z kazdym bitrate a PotPlayer odtwarza
    kazdego mkv bez zajakniecia...

    tak czy inaczej... Na Raspberry Pi czekam z niecierpliwoscia
    c.