  • Data: 2020-06-17 11:37:34
    Temat: Re: Rasistowskie znaki drogowe :-)
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.06.2020 o 22:59, Budzik pisze:

    > Jezeli twoimi danymi sa badania z PRL to w sumie jakiekolwiek bym podał
    > to i tak eda lepsze.
    > Ale to chyba rzeczywiście nie ma sensu bo skoro do dzis na takie dane
    > nie trafiłes to chyba juz nie trafisz ;-D

    A po co ja mam trafiać? Wystarczy, że ten ktoś piszący o milionowej
    armii gejów w Polsce będzie miał na podorędziu materiał dowodowy
    i nawet nie pytany z dumą powie: "o, tu czarno na białym jest jak
    badalim w Polsce tę ciemną liczbę, bo nikt nam nie powie, że czarne
    jest czarne a białe jest białe". Tym sposobem utwierdziłeś mnie
    tylko w przekonaniu, że mówienie o 3% homoseksualistów w polskim
    społeczeństwie, to posługiwanie się liczbami nomen omen z dupy
    wziętymi i ma podłoże czysto koniunkturalne, by nie powiedzieć,
    że wpisuje się w określony - poprawnościowy politycznie na
    zgniłym zachodzie - trend: "dużo nas do pieczenia chleba".