  • Data: 2020-06-17 14:37:37
    Temat: Re: Rasistowskie znaki drogowe :-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > A po co ja mam trafiać? Wystarczy, że ten ktoś piszący o
    > milionowej armii gejów w Polsce będzie miał na podorędziu materiał
    > dowodowy i nawet nie pytany z dumą powie: "o, tu czarno na białym
    > jest jak badalim w Polsce tę ciemną liczbę, bo nikt nam nie powie,
    > że czarne jest czarne a białe jest białe". Tym sposobem
    > utwierdziłeś mnie tylko w przekonaniu, że mówienie o 3%
    > homoseksualistów w polskim społeczeństwie, to posługiwanie się
    > liczbami nomen omen z dupy wziętymi i ma podłoże czysto
    > koniunkturalne, by nie powiedzieć, że wpisuje się w określony -
> [...]
    collie - umowmy sie tak.
    Jeżeli naprawde nie dasz rady wpisac w google odpowiedniej frazy i nie
    trafisz na nic co bedzie mowiło o 3 badz czasami wiekszym odsetku
    homoseksualistów w populacji to rozumiejac problem z obsługą googla
    chetnie pomoge.
    Ok?
    I to nie jest Zenkowe - uzyj googla.
    Bo ja w przeciwienstwie do Zenka nie kaze ci szukaj chuj wie czego. ;-D

    BTW to nie sa moje badania wiec sie na mnie nie obrazaj :-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,