-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.kamp
.net!newsfeed.kamp.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neos
trada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neost
rada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <7...@g...com>
<lysz266vwsxm.oc2m1kcbrul6$.dlg@40tude.net>
<l9jt7s$r9h$1@news.task.gda.pl>
<52bdb794$0$2168$65785112@news.neostrada.pl>
<l9l0a6$mcv$1@news.dialog.net.pl>
In-Reply-To: <l9l0a6$mcv$1@news.dialog.net.pl>
Subject: Re: Raporty spalania, dużo, gdzie szukać?
Date: Sat, 28 Dec 2013 08:05:23 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131227-1, 2013-12-27), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 45
Message-ID: <52be7831$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ip-93-154-207-251.free.aero2.net.pl
X-Trace: 1388214321 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2147 93.154.207.251:62783
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516240
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:l9l0a6$mcv$...@n...dialog.net.pl...
> W dniu 2013-12-27 18:23, Cavallino pisze:
>>
>> Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
>> dyskusyjnych:l9jt7s$r9h$...@n...task.gda.pl...
>>> W dniu 27.12.2013 12:41, J.F. pisze:
>>>> za to wyraznie widac ze spalanie od kierwcy zalezy :-)
>>>
>>> Oczywista oczywistość, ale nie tylko. Są jednostki napędowe bardziej
>>> udane i mniej. Osobiście czekam kiedy UE zrobi porządek, z tymi testami
>>> do katalogów robionymi pod katalogi. Posłużę się przykładem obecnego
>>> auta. Według katalogów, to auto pali średnio 4.1 l/ON na 100km. Przez
>>> ponad 80 kkm nie udało mi się zbliżyć nawet do tego wyniku, a kilka
>>> baków testowo przejechałem na eko.
>>
>> Za ciężka noga.
>> Mój syn nie ma problemów, żeby zrobić zużycie mniejsze od mojego o 1/3.
>> Ale ja mam wtedy problemy, nawet jak jadę jako pasażer, nie wytrzymuję
>> kapeluszniczego tempa.
>>
>
> To się leczy.
Leczę, nie jadę jak kapelusznik, a kółko oddaję gdy jestem śpiący, więc nie
widzę jak ktoś jedzie.
I po kłopocie.
>Śmiem twierdzić, że to nie tempo jest kapelusznicze, tylko płynność jazdy
>większa.
No niewątpliwie, skoro TIR-ów wyprzedzać nie trzeba, to i jedzie się płynnie
za nimi. ;-)
>Kapelusznicze tempo, paradoksalnie dość rzadko pozwala na tak drastyczne
>obniżenie spalania.
Ta jasne, bo skoro auto przy 90 km/h spala o 1/3 mniej (strzelam, bo nie mam
cierpliwości sprawdzać) niż przy 120, to jazda 90 zamiast 120 nie pozwala na
drastyczne obniżenie spalania.
Jeszcze jakieś mądrości objawisz?
Następne wpisy z tego wątku
- 28.12.13 08:19 Big Jack
- 28.12.13 23:30 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 29.12.13 08:11 Cavallino
- 29.12.13 20:33 xyz
- 29.12.13 22:41 Artur Maśląg
- 29.12.13 22:47 xyz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=