eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRaporty spalania, dużo, gdzie szukać?Re: Raporty spalania, dużo, gdzie szukać?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!newsfeed.kamp
    .net!newsfeed.kamp.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neos
    trada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <7...@g...com>
    <lysz266vwsxm.oc2m1kcbrul6$.dlg@40tude.net>
    <l9jt7s$r9h$1@news.task.gda.pl>
    <52bdb794$0$2168$65785112@news.neostrada.pl>
    <l9l0a6$mcv$1@news.dialog.net.pl>
    In-Reply-To: <l9l0a6$mcv$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: Raporty spalania, dużo, gdzie szukać?
    Date: Sat, 28 Dec 2013 08:05:23 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 131227-1, 2013-12-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 45
    Message-ID: <52be7831$0$2147$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: ip-93-154-207-251.free.aero2.net.pl
    X-Trace: 1388214321 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2147 93.154.207.251:62783
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516240
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:l9l0a6$mcv$...@n...dialog.net.pl...
    > W dniu 2013-12-27 18:23, Cavallino pisze:
    >>
    >> Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    >> dyskusyjnych:l9jt7s$r9h$...@n...task.gda.pl...
    >>> W dniu 27.12.2013 12:41, J.F. pisze:
    >>>> za to wyraznie widac ze spalanie od kierwcy zalezy :-)
    >>>
    >>> Oczywista oczywistość, ale nie tylko. Są jednostki napędowe bardziej
    >>> udane i mniej. Osobiście czekam kiedy UE zrobi porządek, z tymi testami
    >>> do katalogów robionymi pod katalogi. Posłużę się przykładem obecnego
    >>> auta. Według katalogów, to auto pali średnio 4.1 l/ON na 100km. Przez
    >>> ponad 80 kkm nie udało mi się zbliżyć nawet do tego wyniku, a kilka
    >>> baków testowo przejechałem na eko.
    >>
    >> Za ciężka noga.
    >> Mój syn nie ma problemów, żeby zrobić zużycie mniejsze od mojego o 1/3.
    >> Ale ja mam wtedy problemy, nawet jak jadę jako pasażer, nie wytrzymuję
    >> kapeluszniczego tempa.
    >>
    >
    > To się leczy.

    Leczę, nie jadę jak kapelusznik, a kółko oddaję gdy jestem śpiący, więc nie
    widzę jak ktoś jedzie.
    I po kłopocie.

    >Śmiem twierdzić, że to nie tempo jest kapelusznicze, tylko płynność jazdy
    >większa.

    No niewątpliwie, skoro TIR-ów wyprzedzać nie trzeba, to i jedzie się płynnie
    za nimi. ;-)


    >Kapelusznicze tempo, paradoksalnie dość rzadko pozwala na tak drastyczne
    >obniżenie spalania.

    Ta jasne, bo skoro auto przy 90 km/h spala o 1/3 mniej (strzelam, bo nie mam
    cierpliwości sprawdzać) niż przy 120, to jazda 90 zamiast 120 nie pozwala na
    drastyczne obniżenie spalania.
    Jeszcze jakieś mądrości objawisz?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: