-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.
pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Raporty spalania, dużo, gdzie szukać?
Date: Fri, 27 Dec 2013 23:51:20 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 30
Message-ID: <l9l0a6$mcv$1@news.dialog.net.pl>
References: <7...@g...com>
<lysz266vwsxm.oc2m1kcbrul6$.dlg@40tude.net>
<l9jt7s$r9h$1@news.task.gda.pl>
<52bdb794$0$2168$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-103-143.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1388184710 22943 78.8.103.143 (27 Dec 2013 22:51:50 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Dec 2013 22:51:50 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
In-Reply-To: <52bdb794$0$2168$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516236
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-12-27 18:23, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:l9jt7s$r9h$...@n...task.gda.pl...
>> W dniu 27.12.2013 12:41, J.F. pisze:
>>> za to wyraznie widac ze spalanie od kierwcy zalezy :-)
>>
>> Oczywista oczywistość, ale nie tylko. Są jednostki napędowe bardziej
>> udane i mniej. Osobiście czekam kiedy UE zrobi porządek, z tymi testami
>> do katalogów robionymi pod katalogi. Posłużę się przykładem obecnego
>> auta. Według katalogów, to auto pali średnio 4.1 l/ON na 100km. Przez
>> ponad 80 kkm nie udało mi się zbliżyć nawet do tego wyniku, a kilka
>> baków testowo przejechałem na eko.
>
> Za ciężka noga.
> Mój syn nie ma problemów, żeby zrobić zużycie mniejsze od mojego o 1/3.
> Ale ja mam wtedy problemy, nawet jak jadę jako pasażer, nie wytrzymuję
> kapeluszniczego tempa.
>
To się leczy. Śmiem twierdzić, że to nie tempo jest kapelusznicze, tylko
płynność jazdy większa. Kapelusznicze tempo, paradoksalnie dość rzadko
pozwala na tak drastyczne obniżenie spalania. No chyba, że jeździsz na
prawdę jak wariat. Wtedy: patrz pierwsze moje zdanie.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 28.12.13 09:21 Megrims
- 28.12.13 08:05 Cavallino
- 28.12.13 08:19 Big Jack
- 28.12.13 23:30 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 29.12.13 08:11 Cavallino
- 29.12.13 20:33 xyz
- 29.12.13 22:41 Artur Maśląg
- 29.12.13 22:47 xyz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=