-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!peer01.iad.highwind
s-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.new
shosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <7...@g...com>
<lysz266vwsxm.oc2m1kcbrul6$.dlg@40tude.net>
<l9jt7s$r9h$1@news.task.gda.pl>
In-Reply-To: <l9jt7s$r9h$1@news.task.gda.pl>
Subject: Re: Raporty spalania, dużo, gdzie szukać?
Date: Fri, 27 Dec 2013 18:23:35 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
X-Antivirus: avast! (VPS 131226-0, 2013-12-26), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 19
Message-ID: <52bdb794$0$2168$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: ip-93-154-148-81.free.aero2.net.pl
X-Trace: 1388165013 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2168 93.154.148.81:59563
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2072
X-Received-Body-CRC: 2314452422
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2516220
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l9jt7s$r9h$...@n...task.gda.pl...
> W dniu 27.12.2013 12:41, J.F. pisze:
>> za to wyraznie widac ze spalanie od kierwcy zalezy :-)
>
> Oczywista oczywistość, ale nie tylko. Są jednostki napędowe bardziej
> udane i mniej. Osobiście czekam kiedy UE zrobi porządek, z tymi testami
> do katalogów robionymi pod katalogi. Posłużę się przykładem obecnego
> auta. Według katalogów, to auto pali średnio 4.1 l/ON na 100km. Przez
> ponad 80 kkm nie udało mi się zbliżyć nawet do tego wyniku, a kilka
> baków testowo przejechałem na eko.
Za ciężka noga.
Mój syn nie ma problemów, żeby zrobić zużycie mniejsze od mojego o 1/3.
Ale ja mam wtedy problemy, nawet jak jadę jako pasażer, nie wytrzymuję
kapeluszniczego tempa.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.12.13 23:51 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 28.12.13 09:21 Megrims
- 28.12.13 08:05 Cavallino
- 28.12.13 08:19 Big Jack
- 28.12.13 23:30 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 29.12.13 08:11 Cavallino
- 29.12.13 20:33 xyz
- 29.12.13 22:41 Artur Maśląg
- 29.12.13 22:47 xyz
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo