eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaRaport automatyczny sie-10 :-)Re: Raport automatyczny sie-10 :-)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.giganews.com!n
    x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Raport automatyczny sie-10 :-)
    Date: Fri, 10 Sep 2010 12:55:47 +0200
    Organization: www.nadmorze.pl
    Message-ID: <a...@4...com>
    References: <8...@z...googlegroups.com>
    <h...@4...com>
    <d...@n...googlegroups.com>
    <n...@4...com>
    <9...@b...googlegroups.com>
    <f...@4...com>
    <8...@k...googlegroups.com>
    <p...@4...com> <i6d14c$h0f$1@news.onet.pl>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 100910-0, 2010-09-10), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 24
    NNTP-Posting-Host: 83.18.222.138
    X-Trace: 1284116148 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27041 83.18.222.138:4244
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:232047
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 10 Sep 2010 12:26:19 +0200, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Wyłączyć wybieranie impulsowe i problem sam zniknie :-)
    Wylaczyc czyli u operatora - ale operator nie wylacza :/

    >A tak poważniej - ktoś robi analizy tych błędów? Zwarcia? Abonent stuka
    >w widełki? Centrale źle rutują?
    Kiedys w takim przypadku osobiscie gadalem z BL a pozniej z technikami
    ktorzy pofatygowali sie do abonenta sprawdzic o co chodzi. Akurat w
    tym jednym wypadku dostalem odpowiedz ze to byla jakas awaria
    centralki u abonenta. W innych kilku wypadkach slyszalem ze "tak musi
    byc bo jak sie przewody zwieraja 1-1-2 to wybiera 112 i nic sie z tym
    nie da zrobic i tak juz bedzie".

    W innych przypadkach ZTCW odpowiedz brzmi "usterka podzwaniania ze
    wskazanego nr zostala usunieta".

    Sluzba nie dostaje raportow analizy od operatora wiec ciezko
    odpowiedziec na Twoje pytanie dokladniej.

    WAM
    --
    mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: