eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaRaport automatyczny sie-10 :-)Re: Raport automatyczny sie-10 :-)
  • Data: 2010-09-10 10:55:47
    Temat: Re: Raport automatyczny sie-10 :-)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Fri, 10 Sep 2010 12:26:19 +0200, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
    <m...@t...waw.pl> wrote:

    >Wyłączyć wybieranie impulsowe i problem sam zniknie :-)
    Wylaczyc czyli u operatora - ale operator nie wylacza :/

    >A tak poważniej - ktoś robi analizy tych błędów? Zwarcia? Abonent stuka
    >w widełki? Centrale źle rutują?
    Kiedys w takim przypadku osobiscie gadalem z BL a pozniej z technikami
    ktorzy pofatygowali sie do abonenta sprawdzic o co chodzi. Akurat w
    tym jednym wypadku dostalem odpowiedz ze to byla jakas awaria
    centralki u abonenta. W innych kilku wypadkach slyszalem ze "tak musi
    byc bo jak sie przewody zwieraja 1-1-2 to wybiera 112 i nic sie z tym
    nie da zrobic i tak juz bedzie".

    W innych przypadkach ZTCW odpowiedz brzmi "usterka podzwaniania ze
    wskazanego nr zostala usunieta".

    Sluzba nie dostaje raportow analizy od operatora wiec ciezko
    odpowiedziec na Twoje pytanie dokladniej.

    WAM
    --
    mezrom dan ysazcw -> www.nadmorze.pl <- wczasy nad morzem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: