  • 1. Data: 2010-11-07 07:37:14
    Temat: Raport automatyczny paź-10 :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    3.10 automat w Świdniku obok przystanku busów/PKSów (w kierunku
    Lublina) - kobieta w wieku ok 40 lat (prawdopodobnie)gadała co najmniej
    z 10 minut, bo w takich odstępach czasu ją widziałem.

    10.10 ok. 14:30 20:48 pies zaparkowany koło spożywczego w Świdniku
    (spożywczy i automat te same co w poprzednich raportach, pies chyba ten
    sam co 9.06 tym razem inny :-))
    http://tinypic.pl/i/00010/xt67796tx9h8.jpg
    (fota nieostra z powodu późnej pory i braku flesza).

    Przemek

    Raportu wrześniowego nie ma, bo nadal nie udało mi się znaleźć notatek i
    tracę nadzieję, że kiedykolwiek będzie :-).

  • 2. Data: 2010-11-07 07:50:58
    Temat: Re: Raport automatyczny paź-10 :-)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Kowalik <p...@A...pl> writes:

    > (spożywczy i automat te same co w poprzednich raportach, pies chyba
    > ten sam co 9.06 tym razem inny :-))

    To w końcu ten sam czy inny?

    MJ

  • 3. Data: 2010-11-07 08:04:07
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > To w końcu ten sam czy inny?
    >
    > MJ
    Ten sam - coś za dużo przekleiłem z tekstu z czerwca :-).

    Przemek

  • 4. Data: 2010-11-07 10:43:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > To w końcu ten sam czy inny?

    Oprócz zaparkowego telepsa widać jeszcze malunek czworonoga na ścianie.
    O nim nie ma informacji, czy był wcześniej.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2010-11-07 19:01:34
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

    > Oprócz zaparkowego telepsa widać jeszcze malunek czworonoga na ścianie.
    > O nim nie ma informacji, czy był wcześniej.

    Nie jestem pewien, czy to pies na tym malunku (jutro sprawdzę) :-).

    Przemek

  • 6. Data: 2010-11-09 13:32:08
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Przemysław Kowalik napisał:

    > Nie jestem pewien, czy to pies na tym malunku (jutro sprawdzę) :-).

    Malunek istnieje nadal, ale to nie pies, tylko stylizowane literki,
    nieukładające się zresztą w żadne sensowne słowo (nawet nie
    nieprzyzwoite) :-)

    Przemek