  • Data: 2011-05-20 08:07:51
    Temat: Re: [Rant] Re: święte krowy
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:194193014.20110519214727@pik-net.pl...

    > Też bym wywalił - przecież to dziecinada. Panelik 7.5W ma mu uratować
    > bilans energii?

    Miałem kiedyś tak, że w zimie ujemny bilans rozładowywał mi akumulator po 2
    miesiącach (w połowie każdej zimy jedno ładowanie do pełna).
    Po 2..3 takich zimach postanowiłem gasić światła za każdym razem, gdy
    wjeżdżam do garażu na czas dojazdu na swoje stanowisko (około 30s). Problem
    zniknął.
    Światła to rząd 100W, ale tylko 30s dziennie. 7.5W przez 7 minut dziennie
    dałoby ten sam skutek.
    P.G.