  • Data: 2019-11-14 00:25:11
    Temat: Re: Ranne rozmowy o Twizy
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-11-13 23:57, Zenek Kapelinder wrote:
    > W takich kategoriach to hulajnoga jest najlepsza. Zajmuje jeszcze mniej miejsca,
    nie trzeba jej parkować bo można z nią wejść wszędzie, nie emituje spalin, jest
    odporna na korki.

    Zapewnia ochronę przed deszczem i wiatrem?

    >Idac dalej to elektryczne rolki będą jeszcze lepsze niż hulajnoga. Nie da się
    udrożnić dużych miast bez sprawnego zbiorniku. Przechodzenie na coraz mniejsze
    samochody ma sens. Ale tylko wtedy kiedy będzie masowe a nie jednostkowe.

    To trzeba zamknąć duże obszary miast i wprowadzić na tym obszarze
    carsharing takich pojazdów. Pisałem już o tym.

    > Twizy nie jest produktem docelowym. To badanie czy ma sens. W Polsce za 60 tysiecy
    zlotych nie ma sensu.

    To markowy produkt. Możesz sobie kupić niemarkowy. Postawimy obok
    siebie, przejedziemy się, porównamy.