  • Data: 2010-10-31 05:13:12
    Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin hamberg

    > a co ma piernik do wiatraka. tak, ogarniam - kwestionowales to ze
    > citroeny lancie i inne tego typu auta nie trzymaja fabrycznych
    > parametrow. Ja stwierdzilem co innego.

    ...i podałes jako dowód zrywanie przyczepności po depnięciu na 3 biegu,
    co jeśli już jest dowodem wyłącznie na słabą trakcję. Przyczyną jest
    pewnie zużyte zawieszenie i/lub opony z kibla.

    > Wrocmy do tematu nietrzymania parametrow fabrycznych silnika - mozesz to
    > twierdzenie czyms poprzec czy nie?

    Pogooglaj sobie za wykresami z hamowni.

    > to co wlasnie sprawdziles - ze w lancii jest duzo na dole. ale widze ze
    > najpierw wolisz sie poklocic zanim sprawdziles

    Jak Ci mieli kołami na 3 to przede wszystkim masz problem z trakcją.
    Możliwe przyczyny jak wyżej. Kwestia przebiegu momentu jest drugorzędna,
    mielić nie powinno jeśli wszystko masz sprawne.

    --
    ignorance is bliss