  • Data: 2010-10-30 02:40:57
    Temat: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Michał

    > Ja mogę potwierdzić że lancia coupe 2.0T ma kopa.

    Z tego co znalazłem to auto ma maksymalną moc bardzo nisko, a moment
    jeszcze niżej... i bezsensowną górkę momentu na dość niskich obrotach.
    Czyli tak jak myślałem z tego pewnie wynika zarówno kiepska trakcja jak i
    wrażenie niesamowitej mocy (efekt diesla).

    > ale ni cholery to od francuza (safrane) nie jedzie lepiej po zakrętach,
    > wiec pewnie xantia która ma jeszcze lepsze zawieszenie (tylko auto małe)
    > i prostuje auto na zakrętach (safrane nie) tez pojedzie lepiej niż
    > lancia.

    Safrane nie jechałem, ale to chyba dość miękkie jest? Jak to może dobrze
    jechać w zakrętach?

    --
    ignorance is bliss