eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRanking aut dajacych frajde z jazdyRe: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Wed, 27 Oct 2010 23:52:07 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.11) Gecko/20101013
    Thunderbird/3.1.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ranking aut dajacych frajde z jazdy
    References: <ia9vjv$p12$1@inews.gazeta.pl> <s...@d...wkurw.org>
    <4cc88c75$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4cc89103$0$27028$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    <4cc89af2$0$22815$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@d...wkurw.org>
    In-Reply-To: <s...@d...wkurw.org>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 20
    Message-ID: <4cc89f04$0$22814$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.39.119
    X-Trace: 1288216324 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22814 83.25.39.119:2237
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2321206
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-27 23:45, Robert Rędziak pisze:
    > On Wed, 27 Oct 2010 23:34:45 +0200, Tomasz Pyra
    > <h...@s...spam.spam> wrote:
    >
    >> Ale to się chyba dość bezboleśnie naprawia.
    >
    > Z tego co wiem, to w Polsce Nicasilu chyba nikt nie naprawia.
    >
    >> Ostatnio słyszałem o tym wynalazku u kolegi który z tej okazji oddawał
    >> silnik do tulejowania.
    >
    > Ale tu jest sześć cylindrów (co daje też sześć tłoków i
    > kompletów pierścieni), a czy da się tulejować ten konkretny
    > silnik? Nie wiem.

    To tu zabawa wyszła taniej, bo problem z gładzią cylindra wyszedł przy
    przeglądzie silnika i akcja z tulejowaniem szła z wyprzedzeniem - bez
    zatarcia silnika.
    Więc tłoki zostały stare, dał tylko nowe pierścienie i te tuleje.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: