  • 51. Data: 2013-10-04 01:16:06
    Temat: Re: Range Rover kontra kilkadzie siąt motocykli. ..
    Od: "Stan" <s...@d...pl>

    święte słowa.

    Użytkownik "MrGlub" napisał w wiadomości grup

    Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "MrGlub" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > powtarzająca się co roku, tak jak nasza parada Mikołajów w Gdańsku.

    Dlatego unikam jazdy w grupie więcej niż 3 motocykle.

    --
    NC700XD

  • 52. Data: 2013-10-04 13:32:10
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    doktorski <d...@g...com> wrote:

    >Szkoda, ze ucieli film. Fajnie byloby zobaczyc jak robia mu jesien sredniowiecza.

    Tez mi tego brakuje. Film ogolem nieco nudny, brak akcji jest. To ze
    go dojda to bylo pewne od poczatku i nawet nie musieli sie wysilac.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 53. Data: 2013-10-04 16:24:28
    Temat: Re: Range Rover kontra kilkadziesiat motocykli...
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "Jacot" <jacot@bez_riders.pl> napisal w wiadomosci

    > Tez mi tego brakuje. Film ogolem nieco nudny, brak akcji jest. To ze
    > go dojda to bylo pewne od poczatku i nawet nie musieli sie wysilac.

    atam, frajda by byla jakby wyciagnal jakis automat i wszystkich wykosil,
    przynajmniej fair play

  • 54. Data: 2013-10-04 16:28:10
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    ludzie, od tego jest cywilizacja, prawo, aby z tego korzystać, tzn że co,
    nawet jeśli jest winny suv, to miał ktos prawo wybijać szyby kaskami i
    spuścić mu wpierdol? zapiszcie się do jakiegoś emsi czy coś albo ogarnijcie
    się, są świadkowie, mogli go zatrzymać i wezwać policję

  • 55. Data: 2013-10-04 20:50:49
    Od: doktorski <d...@g...com>

    W dniu piątek, 4 października 2013 16:28:10 UTC+2 użytkownik maverik napisał:
    > ludzie, od tego jest cywilizacja, prawo, aby z tego korzystać,
    Nie wiem do kogo pijesz (bo nie cytujesz) ale ciekaw jestem jak Ty bys sie zachowal
    gdyby jeden z tych rozjechanych motocykli to byl motocykl Twojej
    corki/dziewczyny/zony/kochanki/matki a moze nawet babci. Wiec zadam pytanie
    retyroczne: znasz bajke o wodzu Tymitu?

    A ja nigdzie nie stwierdzilem, ze popieram takie akcje.

    --
    pzdr, dr
    1000/525/400

  • 56. Data: 2013-10-05 09:27:59
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

> [...]
    >corki/dziewczyny/zony/kochanki/matki a moze nawet babci. Wiec zadam pytanie
    >A ja nigdzie nie stwierdzilem, ze popieram takie akcje.

    miało iść ogólnie, źle wkleiłem

  • 57. Data: 2013-10-05 09:30:45
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2013-10-03 09:26, Small pisze:
    > To moze przedstawie punkt widzenia mieszkanca NY(moj znajomy), tak
    > zebyscie przestali myslec zasciankowo, cytuje w calosci bez zmian:
    [...]
    > W zeszlym roku ja mialem nieszczescie na nich trafic i to dwa razy,
    > wtedy sie ucieka, bo ini jaedza po chodnikach jak im za malo drogi jest.
    > I to jest niestety smierc jak sie nie ucieknie."
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Small
    > GSX750F

    Dzięki za naświetlenie sprawy z bezpośredniej perspektywy.
    Tu ci bandyci urośli do rangi "wojowników szos".

    Pozdrawiam
    WW
    TR III T

  • 58. Data: 2013-10-05 15:10:22
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > miało iść ogólnie, źle wkleiłem

    A "ogolnie" to gdzie bys wkleil? Tak z ciekawosci pytam. Pokaz palcem.

    --
    Grzybol

  • 59. Data: 2013-10-06 14:58:17
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    >Szkoda, ze ucieli film. Fajnie byloby zobaczyc jak robia mu jesien
    >sredniowiecza.

    internet pisze że go pobili prawie na smierć na oczach zony i dziecka, no
    ale każdego jara co innego

  • 60. Data: 2013-10-07 10:04:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-10-05, WW <w...@v...pl> wrote:

    > Dzięki za naświetlenie sprawy z bezpośredniej perspektywy.
    > Tu ci bandyci urośli do rangi "wojowników szos".

    Przestan sie niezdrowo podniecac. Nikt tu nie urosl i nie uwaza sie
    za wojownika szos.

    --
    Artur
    ZZR 1200