  • 31. Data: 2012-08-21 09:47:53
    Temat: Re: Rama CBR F3 a F2
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-21 09:37, AZ pisze:

    > No wlasnie. Juz nie wspominajac o tym jaki bedziesz zadowolony, ze stworzyles
    > sam zarowke do kierunkowskazu.

    > Badz tworczy i sprawdz.

    > A powinno byc smutno.

    > No i dlatego jadem tom kawasakom za pare dni polatac troche po magistrali
    > a Ty nadal bedziesz siedzial przed kompem i hejtowal na preclu.

    Z całego tego kółka motoniciowego, to największym hejterem jesteś ty.
    Kuczu ma jakieś problemy o podłożu wieku przekwitania, co potrafię
    zrozumieć, a do Romana nic nie mam. Tylko ty się przypierdalasz jak, nie
    przymierzając, Yogi(n) (do czasu) bądź jakiś homo-hejter.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 32. Data: 2012-08-21 10:01:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-21, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > homo-hejter.

    Przepraszam, nie mialem pojecia, ze jestes homo. Jezeli odczules, ze moje
    przypierdalanie jest spowodowane twoja orientacja to jeszcze raz najmocniej
    przepraszam.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2012-08-21 10:02:12
    Od: ursyn <u...@g...com>

    W dniu wtorek, 21 sierpnia 2012 09:26:07 UTC+2 użytkownik $heikh el $hah napisał:
    > Pierdolisz jak zwykle. Mam w domu kompresor, zestaw pistoletów, a i
    >
    > aerograf jest. Jednak kiedyś się nie chciało i lusterka pomalowałem
    >
    > sprejem. Jak zrobisz dobrze (odległość, mgiełka, przeszlifowanie, klar),
    >
    > to większość motonitów nie zauważy różnicy. A ja zrobiłem sobie wtedy
    >
    > nawet gradient i wyszło bardzo dobrze.

    Obawiam się, że jakbyś skuter pomalował miotłą to większość motonitów nie zauważyła
    by różnicy. Kto zwraca uwagę na kolor kibelka :)

  • 34. Data: 2012-08-21 10:25:37
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-21 09:27, $heikh el $hah pisze:

    > Obok, przepraszam, kurwa, czego?! :>

    skutera mialo byc, dzieki za czujnosc!

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 35. Data: 2012-08-21 10:29:04
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-21 09:37, AZ pisze:

    > No wlasnie. Juz nie wspominajac o tym jaki bedziesz zadowolony, ze stworzyles
    > sam zarowke do kierunkowskazu.

    trzebaby wydmuchac banke, a pozniej odessac powietrze zeby byla selfmejd.
    Ale mozna by zamowic u rekodzielnika krysztal barwiony - efekt piekny.

    > Badz tworczy i sprawdz.

    nie mam kompresora.

    > A powinno byc smutno.

    moze i tak, widac nei jestem prawdziwym Polakiem!

    > No i dlatego jadem tom kawasakom za pare dni polatac troche po magistrali

    Zalozyles se kolka od drezyny i bedziesz pycic po magistrali kolejowej ?
    Uwazaj na tiry i ciopongi z naprzeciwka!

    > a Ty nadal bedziesz siedzial przed kompem i hejtowal na preclu.

    Motocykle to przezytek, ale troche mnie ciagnie zeby sie potaplac. Ino
    znow kierunkowskazy urwe :-/

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 36. Data: 2012-08-21 10:35:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-21, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Zalozyles se kolka od drezyny i bedziesz pycic po magistrali kolejowej ?
    > Uwazaj na tiry i ciopongi z naprzeciwka!

    Jaki Ty maloswiatowy i zaslepiony jestes. W Chorwacji, taki kraj na
    poludniu. Ale Hondom to bym dalej niz do Wieliczki na Twoim miejscu nie
    jechal.

    > Motocykle to przezytek, ale troche mnie ciagnie zeby sie potaplac. Ino
    > znow kierunkowskazy urwe :-/

    A jakbys pobil recznie robione zarowki jaki lament by byl...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2012-08-21 11:56:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-21 10:35, AZ pisze:

    > Jaki Ty maloswiatowy

    No.

    > W Chorwacji, taki kraj na poludniu.

    aaa, tam gdzie jezdza emeryci. To juz wiem, czytalem w jednej gazecie ze
    raj dla starszych ludzi i Niemcow.

    > Ale Hondom to bym dalej niz do Wieliczki na Twoim miejscu nie
    > jechal.

    Hondom nigdzie nie pojade :(

    > A jakbys pobil recznie robione zarowki jaki lament by byl...

    Mam ordżinalne żarówki genuine xindongpongkug szanghai Mao street 16832!

    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 38. Data: 2012-08-21 12:22:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-21, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > aaa, tam gdzie jezdza emeryci. To juz wiem, czytalem w jednej gazecie ze
    > raj dla starszych ludzi i Niemcow.

    No to nie wiem bo ja do emerytury mam sporo lat jeszcze a i caly czas rosnie.

    > Hondom nigdzie nie pojade :(

    Czyli juz kto inny sie meczy? Sprawdziles czy ma warunki na utrzymanie
    tego motura? Duzy garaz i zaplecze sprzetowe?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2012-08-21 13:35:58
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-21 12:22, AZ pisze:

    > a i caly czas rosnie.

    Niedlugo bedzie Cie latwiej przeskoczyc niz obejsc ?

    > Czyli juz kto inny sie meczy?

    No.

    > Sprawdziles czy ma warunki na utrzymanie tego motura?
    > Duzy garaz i zaplecze sprzetowe?

    Dziwne masz doswiadczenia po kawasaki :-)

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 40. Data: 2012-08-21 17:50:05
    Od: Monster <a...@o...pl>

    > No i dlatego jadem tom kawasakom za pare dni polatac troche po magistrali
    > a Ty nadal bedziesz siedzial przed kompem i hejtowal na preclu.

    Już rozgryzłem czemu tyle nią latasz-jak na paskudzie siedzisz to jej
    nie widać,a do zegarów jak z jakiejś Astry można się przyzwyczaić:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S