  • 21. Data: 2012-08-20 23:20:56
    Temat: Re: Rama CBR F3 a F2
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-20 22:47, AZ pisze:

    > Odkad pisujesz na preclu tak jakos weselej sie tu zrobilo.

    I dopiero teraz to zauważyłeś?
    Ja już tak mam, że gdzie się nie pojawię, to dziać się zaczyna.
    Wesoło, często ekstremalnie.
    Ale cóż z tego, jak czas na pisanie mam tylko do października?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 22. Data: 2012-08-21 08:07:31
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 20 Aug 2012 23:20:56 +0200) ktos podajacy sie za $heikh el $hah
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > I dopiero teraz to zauważyłeś?
    > Ja już tak mam, że gdzie się nie pojawię, to dziać się zaczyna.
    > Wesoło, często ekstremalnie.
    > Ale cóż z tego, jak czas na pisanie mam tylko do października?

    Kurcze, na prawdę nie da rady żebyś pisywał dłużej?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 23. Data: 2012-08-21 08:39:35
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-20 21:44, $heikh el $hah pisze:

    > Co do ceny, to kwestia firmy. Dobrej żarówki byś nie kupił za 1,50 zł i
    > z pewnością nie na każdej stacji.

    Chyba bys dobrej zarowki nie malowal gowniana farba!?
    Czyli czas i koszty ida w gore, mieszalnia, ladowanie szpreja
    odpowiednia barwa lakieru, druga puszka z klarem. Przeciez dobra zarowka
    jest warta dobrej powloki!

    >A żarówka mogłaby świecić nawet fajniej...

    :-D

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 24. Data: 2012-08-21 08:45:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-21, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Czyli czas i koszty ida w gore, mieszalnia, ladowanie szpreja
    > odpowiednia barwa lakieru, druga puszka z klarem. Przeciez dobra zarowka

    Chyba ocipiales. Cos dobrze pomalowac sprajem? Co za druciarstwo...
    Dobrze cos pomalowac to mozna pistoletem z kompresorem a nie jakims
    gownianym sprajem.

    >:-D

    No i czemu szczerzysz zeby? Wspolczuc powinienes.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 25. Data: 2012-08-21 08:57:44
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-21 08:45, AZ pisze:

    > Chyba ocipiales. Cos dobrze pomalowac sprajem? Co za druciarstwo...

    uwazam ze mozna sobie pozwolic na kompromis, ale mozesz miec racje.
    Ciagle mam ograniczenie myslowe p/t 'zwykla zarowka z cepeenu'. A dobra
    zarowka to jest cos.

    > Dobrze cos pomalowac to mozna pistoletem z kompresorem a nie jakims
    > gownianym sprajem.

    ciekawe jakby swiecila taka zarowka jakby ja kameleonkiem opierdzielic.
    Na teczowo ? ;)

    > No i czemu szczerzysz zeby?

    Bo mi wesolo :)

    > Wspolczuc powinienes.

    Wspolczuje Ci, ale do Ciebie ciagle nie dociera ze cierpisz z tom
    kawasako :-)

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 26. Data: 2012-08-21 09:02:03
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > Chyba bys dobrej zarowki nie malowal gowniana farba!?

    zarowki tylko u Maverika sie maluje!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 27. Data: 2012-08-21 09:03:36
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > zarowki tylko u Maverika sie maluje!

    to by bylo niebezpieczne, wlaczasz kierunkowskaz a tu na murze obok
    samochodu pojawia sie gola baba.

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 28. Data: 2012-08-21 09:26:07
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > Chyba ocipiales. Cos dobrze pomalowac sprajem? Co za druciarstwo...
    > Dobrze cos pomalowac to mozna pistoletem z kompresorem a nie jakims
    > gownianym sprajem.

    Pierdolisz jak zwykle. Mam w domu kompresor, zestaw pistoletów, a i
    aerograf jest. Jednak kiedyś się nie chciało i lusterka pomalowałem
    sprejem. Jak zrobisz dobrze (odległość, mgiełka, przeszlifowanie, klar),
    to większość motonitów nie zauważy różnicy. A ja zrobiłem sobie wtedy
    nawet gradient i wyszło bardzo dobrze.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 29. Data: 2012-08-21 09:27:06
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    > to by bylo niebezpieczne, wlaczasz kierunkowskaz a tu na murze obok
    > samochodu pojawia sie gola baba.

    Obok, przepraszam, kurwa, czego?! :>

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 30. Data: 2012-08-21 09:37:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-21, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > uwazam ze mozna sobie pozwolic na kompromis, ale mozesz miec racje.
    > Ciagle mam ograniczenie myslowe p/t 'zwykla zarowka z cepeenu'. A dobra
    > zarowka to jest cos.

    No wlasnie. Juz nie wspominajac o tym jaki bedziesz zadowolony, ze stworzyles
    sam zarowke do kierunkowskazu.

    > ciekawe jakby swiecila taka zarowka jakby ja kameleonkiem opierdzielic.
    > Na teczowo ? ;)

    Badz tworczy i sprawdz.

    > Bo mi wesolo :)

    A powinno byc smutno.

    > Wspolczuje Ci, ale do Ciebie ciagle nie dociera ze cierpisz z tom
    > kawasako :-)

    No i dlatego jadem tom kawasakom za pare dni polatac troche po magistrali
    a Ty nadal bedziesz siedzial przed kompem i hejtowal na preclu.

    --
    Artur
    ZZR 1200