  • 11. Data: 2012-08-19 21:20:55
    Temat: Re: Rama CBR F3 a F2
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-08-19 18:03, Użytkownik ?(?.?)? ? ??? napisał:

    > Idiotą, to jesteś tu najwyżej ty, skoro nazywasz mnie teoretykiem, a i
    > poprawną polszczyzną na grupie DYSKUSYJNEJ nie potrafisz pisać...

    Praktyk nie radził by pytającemu malować żarówek zamiast
    kupić.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2012-08-19 21:27:26
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-19 21:20, RadoslawF pisze:

    > Praktyk nie radził by pytającemu malować żarówek zamiast
    > kupić.

    Gdyż?
    Zrobieniu czegoś samemu, w przeciwieństwie kupowania gotowego, jest
    bliżej do teorii niż praktyki, tak?
    Fajnie.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2012-08-19 22:34:31
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    > Powiedz mi po co dyskutujesz z idiota-teorytykiem ktory gowno wie a wydaje
    > mu sie, ze wie wszystko?

    Wlasciwie to tylko dla archiwum - zeby potem ktos nie wyczytal tych
    "madrosci" i nie pomyslal, ze brak odpowiedzi=rada poprawna.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 14. Data: 2012-08-19 22:38:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-19 22:34, Ivam pisze:
    > Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    >
    > Wlasciwie to tylko dla archiwum - zeby potem ktos nie wyczytal tych
    > "madrosci" i nie pomyslal, ze brak odpowiedzi=rada poprawna.

    Jaka, kurwa, rada?
    Ja zadałem pytanie.
    Ale widzę, że na widok mojego nicka ciśnienie w żyłkach gałek ocznych
    tak wam skacze, że macie zaburzenia widzenia, a więc i czytania.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 15. Data: 2012-08-20 12:32:58
    Od: Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_poczta.fm>

    On Sun, 19 Aug 2012 22:38:17 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:
    > Jaka, kurwa, rada?

    Pardon - opinia (że się nie opłaca, bo pytanie było przed opinią).

    --

    pzdr:
    Ivam

  • 16. Data: 2012-08-20 13:14:25
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-20 12:32, Ivam pisze:

    > Pardon - opinia (że się nie opłaca, bo pytanie było przed opinią).

    Naucz się czytać. Napisałem m.in.: "jeśli" i "raczej nie jest
    opłacalna". W żadnym razie nie była to opinia orzekająca.
    Przypierdoliłeś się, bo napisałem to ja, a nie twoi partnerzy.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 17. Data: 2012-08-20 13:47:45
    Od: Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_poczta.fm>

    On Mon, 20 Aug 2012 13:14:25 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:
    > Naucz się czytać. Napisałem m.in.: "jeśli" i "raczej nie jest
    > opłacalna". W żadnym razie nie była to opinia orzekająca.

    Naucz się czytać. Gdzie napisałem "opinia orzekająca". Napisałem samo
    "opinia", bo pytanie to nie było (te kończymy znakiem zapytania).

    Nawet nie wiesz co piszesz, ale się przypierdalasz, bo nie jadę Cie
    jak burej suki, tylko staram się być grzeczny. Na Twój zarzut
    przyznałem się do błędu, ale Tobie kurwa mało.

    A zapowiadało się, że jesteś po prostu młody i znudzony, do tego
    nadwyraz chcesz się pokazać. A Ty po prostu głupi jesteś.

    --

    pzdr:
    Ivam

  • 18. Data: 2012-08-20 21:36:54
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-08-19 21:27, Użytkownik $heikh el $hah napisał:

    > Gdyż?
    > Zrobieniu czegoś samemu, w przeciwieństwie kupowania gotowego, jest
    > bliżej do teorii niż praktyki, tak?

    Gdyż to co proponowałeś wychodziło drożej za materiały
    i zabierało sporo cennego własnego czasu.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2012-08-20 21:44:16
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-08-20 21:36, RadoslawF pisze:

    > Gdyż to co proponowałeś wychodziło drożej za materiały
    > i zabierało sporo cennego własnego czasu.

    Co do ceny, to kwestia firmy. Dobrej żarówki byś nie kupił za 1,50 zł i
    z pewnością nie na każdej stacji.
    Co do czasu. Dla mnie - kilkanaście minut na objechanie do sklepu z
    farbami i drugie tyle na oklejenie taśmą dołu i pomalowanie. Pół
    godziny. A żarówka mogłaby świecić nawet fajniej...

    --
    ?(?.?)? ? ???

  • 20. Data: 2012-08-20 22:47:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-20, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > farbami i drugie tyle na oklejenie taśmą dołu i pomalowanie. Pół
    > godziny. A żarówka mogłaby świecić nawet fajniej...

    Odkad pisujesz na preclu tak jakos weselej sie tu zrobilo.

    --
    Artur
    ZZR 1200