  • Data: 2012-08-20 13:47:45
    Temat: Re: Rama CBR F3 a F2
    Od: Ivam <filipz@WYTNIJ_TO_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 20 Aug 2012 13:14:25 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> wrote:
    > Naucz się czytać. Napisałem m.in.: "jeśli" i "raczej nie jest
    > opłacalna". W żadnym razie nie była to opinia orzekająca.

    Naucz się czytać. Gdzie napisałem "opinia orzekająca". Napisałem samo
    "opinia", bo pytanie to nie było (te kończymy znakiem zapytania).

    Nawet nie wiesz co piszesz, ale się przypierdalasz, bo nie jadę Cie
    jak burej suki, tylko staram się być grzeczny. Na Twój zarzut
    przyznałem się do błędu, ale Tobie kurwa mało.

    A zapowiadało się, że jesteś po prostu młody i znudzony, do tego
    nadwyraz chcesz się pokazać. A Ty po prostu głupi jesteś.

    --

    pzdr:
    Ivam