  • Data: 2012-08-21 09:26:07
    Temat: Re: Rama CBR F3 a F2
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-21 08:45, AZ pisze:

    > Chyba ocipiales. Cos dobrze pomalowac sprajem? Co za druciarstwo...
    > Dobrze cos pomalowac to mozna pistoletem z kompresorem a nie jakims
    > gownianym sprajem.

    Pierdolisz jak zwykle. Mam w domu kompresor, zestaw pistoletów, a i
    aerograf jest. Jednak kiedyś się nie chciało i lusterka pomalowałem
    sprejem. Jak zrobisz dobrze (odległość, mgiełka, przeszlifowanie, klar),
    to większość motonitów nie zauważy różnicy. A ja zrobiłem sobie wtedy
    nawet gradient i wyszło bardzo dobrze.

    --