  • 1. Data: 2016-04-18 22:39:47
    Temat: Rajd Świdnicki-Krause
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W zeszły weekend jechałem z Agnieszką w Rajdzie Świdnickim - pierwszej
    eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.

    Pierwszego dnia niestety urwała się półoś, ale korzystając z systemu rally2
    reszta załogi w nocy naprawiła auto i drugiego dnia mogiśmy wrócić na OS,
    jednak z bardzo dużą startą czasową.
    Drugiego dnia też zdarzyła się przygoda zakończona 10min postojem w
    głębokim rowie, skąd uwolnili nas kibice :)

    Rajd z przygodami, z ich powodu wynik słaby, ale była meta :)
    A sporo kilometrów OS to cenne doświadczenie na przyszłość.

    Onboard z ulubionego odcinka Walim-Kamionki:
    https://www.youtube.com/watch?v=PiBmKFA9ayk

  • 2. Data: 2016-04-19 20:35:22
    Temat: Re: Rajd Świdnicki-Krause
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

[...]

    ---
    Przejechałem z Wami :-)

  • 3. Data: 2016-04-19 21:43:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-04-18 o 22:39, Tomasz Pyra pisze:

    > Onboard z ulubionego odcinka Walim-Kamionki:
    > https://www.youtube.com/watch?v=PiBmKFA9ayk

    Jakby mi ktos tak piszczał na prawym siedzeniu, to
    na pierwszym zakręcie bym go z wozu wykopał.
    Ale rozumiem, że nie możesz :-)

  • 4. Data: 2016-04-19 23:40:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2016 22:39:47 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > W zeszły weekend jechałem z Agnieszką w Rajdzie Świdnickim - pierwszej
    > eliminacji Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski.
    >
    > Pierwszego dnia niestety urwała się półoś,

    Takie slabe teraz te poloski robia ... albo takie ciezkie buty :-)

    > Drugiego dnia też zdarzyła się przygoda zakończona 10min postojem w
    > głębokim rowie, skąd uwolnili nas kibice :)

    A film gdzie :-)

    > Onboard z ulubionego odcinka Walim-Kamionki:
    > https://www.youtube.com/watch?v=PiBmKFA9ayk

    A gdzie ulubione walimskie patelnie ?

    J.

  • 5. Data: 2016-04-20 00:16:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 19 Apr 2016 23:40:57 +0200, J.F. napisał(a):

    > Takie slabe teraz te poloski robia ... albo takie ciezkie buty :-)

    W ogóle dość ciekawa sprawa bo zerwał się wieloklin na łączeniu przegubu z
    patykiem półosi.
    Zawsze mi się łamały patyki, albo rozpadały przeguby.
    A tu tym razem wieloklin.

    > A film gdzie :-)

    Nudny - auto stoi w rowie, kibice raz pchają raz ciągną i w końcu się udaje
    :)

    > A gdzie ulubione walimskie patelnie ?

    A patelnie to był inny odcinek, ale nie podobał mi się jakoś.

  • 6. Data: 2016-04-20 00:32:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "cef"

    Ta http://niusy.pl/9pz to się drze :-)

  • 7. Data: 2016-04-20 09:38:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    .net...

> [...]
    >przegubu z
    >patykiem półosi.
    >Zawsze mi się łamały patyki, albo rozpadały przeguby.

    A stary masz ?
    Po rodzaju przelomu mozna stwierdzic czy to bylo urwanie zmeczeniowe,
    choc w tym miejscu nie powinno byc obciazen.
    Chyba, ze przegub klinuje.

    >Nudny - auto stoi w rowie, kibice raz pchają raz ciągną i w końcu się
    >udaje
    >:)

    Mnie interesuje chwila wczesniej :-)

    >A patelnie to był inny odcinek, ale nie podobał mi się jakoś.

    Bo jeszcze deszcz musi byc, wtedy sie robi fajnie :-)

    Kamera tego w pelni nie oddaje - ale jak rozumiem puscili was po tych
    serpentynach
    https://www.google.pl/maps/@50.6606813,16.5311423,14

    J.

  • 8. Data: 2016-04-20 22:42:19
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 20 Apr 2016 09:38:22 +0200, J.F. napisał(a):

    > A stary masz ?
    > Po rodzaju przelomu mozna stwierdzic czy to bylo urwanie zmeczeniowe,
    > choc w tym miejscu nie powinno byc obciazen.
    > Chyba, ze przegub klinuje.

    Obciążenia niby takie jak przenosi półoś, czyli znowu też nie najmniejsze,
    to jednak ładne kNm, a wieloklin ma średnicę może 2-3cm.
    No ale tak się stało.

    W chwili zerwania też jakiejś wielkiej przyczepności nie było, bo było
    mokro.

    > Mnie interesuje chwila wczesniej :-)

    Zakręt był zacieśniający, a ja coś chyba źle zrozumiałem i wszedłem takim
    torem jakby miał się otwierać. No i nie wydało :)
    Wyglądało to tak:
    https://youtu.be/7MxjHf8PDkM

    > Bo jeszcze deszcz musi byc, wtedy sie robi fajnie :-)

    Był, padał.
    Czy ja wiem czy w FWD znowu tak fajnie - emocje jak zimą pod Tesco ;)
    W każdym razie święte miejsce polskich rajdów zaliczone - Walim, kostka,
    ulica Janusza Kuliga:
    https://youtu.be/TuSPCS5QDN4

    Jakieś 200m za metą tego odcinka jest to miejsce:
    https://www.youtube.com/watch?v=6MhsY5_dAlg

    > Kamera tego w pelni nie oddaje - ale jak rozumiem puscili was po tych
    > serpentynach
    > https://www.google.pl/maps/@50.6606813,16.5311423,14

    Tak, odcinek (ten z długiego onboardu) szedł jakoś tak:
    https://www.google.pl/maps/dir/Walim/50.6775179,16.5
    442035/@50.6676448,16.4730097,12.75z/data=!4m14!4m13
    !1m10!1m1!1s0x470e45806ddf7661:0xd40864f4a913be74!2m
    2!1d16.4422202!2d50.6974362!3m4!1m2!1d16.4327425!2d5
    0.6608381!3s0x470e45bfe98aef33:0xb9f7ed69fc1c47f4!1m
    0!3e0

  • 9. Data: 2016-04-21 09:47:52
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-04-19 o 21:43, cef pisze:

    > Jakby mi ktos tak piszczał na prawym siedzeniu, to
    > na pierwszym zakręcie bym go z wozu wykopał.
    > Ale rozumiem, że nie możesz :-)

    No nie wiem, silnik wszystko zagłusza.