  • 11. Data: 2009-09-03 07:59:19
    Temat: Re: Rajd Felkowski 2009
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Mika pisze:
    > Witam,
    >
    > W imieniu organizatora Feliniego, chciałabym Was poinformować i
    > jednocześnie zaprosić na XIII już edycję Rajdu Felkowskiego.

    O której godzinie się zajęcia zaczynają w sobotę? Z tego wynika, o
    której należy wyjechać w sobotę rano, pokonać 480 km i zdążyć...

    --

    pozdr
    pj

  • 12. Data: 2009-09-03 10:27:04
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 3 Wrz, 09:59, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > O której godzinie się zajęcia zaczynają w sobotę? Z tego wynika, o
    > której należy wyjechać w sobotę rano, pokonać 480 km i zdążyć...

    No masz racje zapomnialam napisac :(

    Jak co roku robimy założenie że rejestracja załóg startujacych
    rozpocznie sie o 10 i nie potrwa dłużej niż do 11 :)

    pozdrawiam
    Mika

  • 13. Data: 2009-09-03 10:29:42
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 3 Wrz, 09:59, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > O której godzinie się zajęcia zaczynają w sobotę? Z tego wynika, o
    > której należy wyjechać w sobotę rano, pokonać 480 km i zdążyć...
    po za tym w jaka sobote? nie czytales Piomaja, soboty nie ma,
    przyjezdzasz w piatek wieczorowa/nocna porą a wyjerzdzasz jak
    dojdziesz do siebie w niedziele :)
    pomiedzy troche jezdzisz na motocyklu ;P
    cieszesiezemoglampomoc z rozwiazaniem problemu jak dojechac na czas i
    pokonac 480 km :)
    pzdr
    Mika

  • 14. Data: 2009-09-04 11:46:12
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Mika pisze:

    > robimy założenie że rejestracja załóg startujacych
    > rozpocznie sie o 10 i nie potrwa dłużej niż do 11 :)

    a to dziekuje, o 04:00 rano nie bede sie zrywal z wyra... :-[

    --

    pozdr
    pj

  • 15. Data: 2009-09-04 12:06:42
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <j...@g...com> wrote in message

    > a to dziekuje, o 04:00 rano nie bede sie zrywal z wyra... :-[

    A ja bym jednak, zamiast zniechecac sie tymi co "robia zalozenia",
    porozmiawial z organizatorem. Chyba ze nastapily zmiany o ktorych nikt nie
    raczyl wspomniec. Moze wiec niech raczy gdyz moze to wplynac nie tylko na
    PJ-owe zgloszenie. Z gory dzieki.

    weFAQ&v=qvj

  • 16. Data: 2009-09-04 13:55:56
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 4 Wrz, 14:06, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:
> [...]
    > raczyl wspomniec. Moze wiec niech raczy gdyz moze to wplynac nie tylko na

    Kefirku nie wiem co probujesz wyrazic, gdyz albowiem ja jestem tylko
    przekaznikiem, znaczy pytanie PJ zostalo przeslane do Felka a on
    zdecydowal co odpowiedziec.
    Poniewaz bylam przy kompie i necie odpowiedzialam PJ, zreszta mysle ze
    no jest na tyle duzym chlopcem ze sam jesli mu nie pasuje moze
    zdecydowac czy sie dopytac czy zadzownic.
    Ci co byli nie raz na rajdze felkowskim wiedza co oznacza założenie
    godziny rozpoczecia rajdu i ze nie jest to jakos bardzo scisly termin,
    ale tez co roku organizator robi takie zalozenie a start jest zwykle
    ok 12. Cos wg Ciebie Kefirku sie nie zgadza czy mam sie jeszcze z
    czegos wytlumaczyc?

    pzdr
    Mika
    z mietla

  • 17. Data: 2009-09-05 20:11:20
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kefir"
> [...]
    > raczyl wspomniec. Moze wiec niech raczy gdyz moze to wplynac nie tylko na

    Mysle ze nalezy zrobic osobny start do rajdu dla VIP-ow, w terminie imze
    odpowiadajacym.
    Powaznie

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 18. Data: 2009-09-06 11:06:21
    Od: gryz3k <d...@p...onet.pl>

    A czy Fellini zapewni opiekunkę do dzieci na czas rajdu? :-)))

  • 19. Data: 2009-09-07 14:01:16
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 6 Wrz, 13:06, gryz3k <d...@p...onet.pl> wrote:
    > A czy Fellini zapewni opiekunkę do dzieci na czas rajdu? :-)))

    Ja proponuje wyslac wiadomosc ze wszystkimi wnioskami
    racjonalizatorskimi wykorzystujac mozliwosci strony rajdu. Na cześci
    szarej po lewej stronie jest " wyslij wiadomość".
    Organizator będzie wdzięczny na pewno za wszystkie wnioski.

    pozdrawiam
    Mika
    z mietłą

  • 20. Data: 2009-09-17 09:43:10
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Mika"
    Ja proponuje wyslac wiadomosc
    Organizator będzie wdzięczny na pewno za wszystkie wnioski.

    To przekaz orgowi zeby wczesniej popaczal w terminarz imprez biegowych - we
    wtem czasie jest Maraton Warszawski we ktorem mam obowiazek poleciec.
    Wiec nie moge sobie pozwolilc niestety na uczesnictwo a tym samym sobotni
    melanz - jak nie ma melanza to poco jechac. O czem z bolem zawiadamiam...
    Smuteczek

    --
    Tytus
    żółte najszybsze