  • 1. Data: 2011-08-23 07:58:53
    Temat: Radom -Gdańsk jak ominac korki
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    swego czasu jechalem z znajomym znajomego i pokierował on nas
    całkiem przyjemna trasa gdzie praktycznie przecięliśmy korek na Warszawę
    i w kilku innych miejscowościach

    patrząc na mape niestety po 2 latach nie jestem w stanie skojarzyć miejscowości
    ani trasy, pamiętam jedynie ze bylo tam mnóstwo sadów po drodze i tyle

    droga byla przyjemna wiec jechało sie przyzwoicie
    jak ktos zna jakis patent by wrocic z airshow w Radomiu bez korkowo to bede
    wdzieczny

    (praktycznie na bank nie jest to trasa wyznaczana z targeo lub automapy)

  • 2. Data: 2011-08-23 11:16:23
    Temat: Re: Radom -Gdańsk jak ominac korki
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 07:58:53 +0200, Kris_Poland napisał(a):

> [...]
    > ani trasy, pamiętam jedynie ze bylo tam mnóstwo sadów po drodze i tyle

    To tak samo gdybyś się zapytał jak nazywa się piosenka która brzmi la la
    la.

    W oklicach Warszawy to praktycznie same sady na wioskach. Podaj
    przyjnajmniej jakieś miejscowości.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2011-08-23 11:21:47
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    oj wiem ze jechalo sie w strone zachodu konkretnie i jednia byla szeroka z poboczem
    pozniej wiadomo sie zmienialo ale rzeczywiscie korki ominiete

    mam nadzieje ze ktos kto to trasy zjezdza zna wlasnie okolice i podpowie

  • 4. Data: 2011-08-23 13:36:14
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On Aug 23, 11:21 am, "Kris_Poland" <s...@w...pl> wrote:
    > oj wiem ze jechalo sie w strone zachodu konkretnie i jednia byla szeroka z poboczem
    > pozniej wiadomo sie zmienialo ale rzeczywiscie korki ominiete
    >
    > mam nadzieje ze ktos kto to trasy zjezdza zna wlasnie okolice i podpowie

    Nie jechałeś Kolego przypadkiem 50tką na Mszczonów i Sochaczew ??

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2011-08-23 15:00:01
    Od: grzech <z...@g...com>

    nocom - wiem bo jechałem :)
    niemazaco

    grzech
    nyska

  • 6. Data: 2011-08-24 07:37:08
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    >Użytkownik "Czarek Daniluk" napisał w wiadomości grup
    3g2000yqm.googlegroups.com...

    >Nie jechałeś Kolego przypadkiem 50tką na Mszczonów i Sochaczew ??

    ciezko mi powiedziec
    wg mojej pamieci jechalismy na grojec przez kozienice
    pozniej mozliwe ze na sochaczew

    ale co dalej skoro wszedzie korki

  • 7. Data: 2011-08-24 18:02:19
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-24 07:37, Kris_Poland pisze:

    3g2000yqm.googlegroups.com...

    > ciezko mi powiedziec
    > wg mojej pamieci jechalismy na grojec przez kozienice
    > pozniej mozliwe ze na sochaczew

    Z Radomia na Grójec przez Kozienice? Ja tak raz jechałem jak
    przebudowywali 7 na S7. Teraz nie ma sensu...

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 8. Data: 2011-08-25 13:58:34
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    >Z Radomia na Grójec przez Kozienice? Ja tak raz jechałem jak
    >przebudowywali 7 na S7. Teraz nie ma sensu...

    czemu nie ma sensu?

  • 9. Data: 2011-08-25 15:14:04
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > czemu nie ma sensu?

    Bo do Wawy lepiej jechać siódemką a nie pchać się bocznymi drogami. Droga na
    Kozienice albo na Warke będzie pewnie zapchana bo wiele do jej zapchania nie
    potrzeba, sami lokalesi wystarczą. 2 lata temu korek wjazdowy w sobotę, od
    strony Skaryszewa (kierunek Rzeszów) miał ze 12 kilometrów długości. Taki
    urok. Od strony Lublina niewiele lepiej. Od Warszawy i Piotrkowa było troche
    lepiej bo te wjazdy są daleko od lotniska i sporo samochodów parkowało juz
    po drodze.

    Wjazd później do Warszawy masz raptem na dwa sposoby - albo przez S7 i Janki
    albo z lokalnych dróg przez GKalwarię i Konstancin - jeden pies bo te
    wjazdy korkują się zawsze, przy minimalnie większym ruchu.

  • 10. Data: 2011-08-25 17:40:52
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > albo z lokalnych dróg przez GKalwarię i Konstancin - jeden pies bo te
    > wjazdy korkują się zawsze, przy minimalnie większym ruchu.

    a ja nie chce jechac do w-wy tylko ominac ja z radomia wracajac
    dolem kierunek gdansk