    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Date: Wed, 26 Jul 2023 10:50:08 +0200
    <u9evkp$3f77c$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <u9hiug$3v07u$1@dont-email.me>
    <1...@g...com>
    <u9pcu1$399l0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <3...@g...com>
    <u9peke$39bpc$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u9phi7$17v42$1@dont-email.me>
    <u9pijv$39h2s$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <u9piun$17v42$5@dont-email.me>
    <u9pjjs$39i2v$1@portraits.wsisiz.edu.pl>

    On 26/07/2023 00:50, LordBluzg(R)?? wrote:
> [...]
    e/viewevents.html
    > Szukasz tego, czego Ci ZM nie obskoczy na wszystkich kamerach naraz
    > :]...

    Na moich 5 kamerach obskakują to dwa wydzielone rdzenie i7-6600.
    Detekcja ruchu w określonym rejonie obrazu -> lista eventów.

    >bo masz za mało mocy obliczeniowej. Nie kombinuj, bo Ci linknę do
    > tego co sam napisałeś jakiś czas temu. Procki&algorytm z obecnych kamer
    > (2023/ AI czy rejestratorów) są megaznacznie zaawansowane niż
    > kilkusetletni ZM na starym kompie :) Więc nie musisz kozaczyć :)

    Ale tu piszesz nagle o AI, a przed chwila liście eventów.

    Zdecyj się co krytykujesz, bo wygląda na to że "U mnie mam zbuforowany
    materiał +10sec przed i po + gotowy film/zdarzenie. On musi szukać"
    musiało Ci już umknąć. Nic nie muszę szukać, jeśli event istnieje w ZM.

    Jeszcze raz: ZM ma listę eventów. I ma mechanizmy wzbudzania tych
    eventów, od prostych zmian w okreslonym obszarze kamery, po złożone AI
    które mogę sam modyfikować do własnych potrzeb.

    > Dodam jeszcze rozpoznawanie twarzy z ładną bazą + audio= Dziędobry Panie
    > Listonoszu, cóżto ma Pan dzisiaj do zaawizowania? :D...bo to w pakiecie
    > za grosze.

    Super, a do czego to ma być potrzebne, tak praktycznie? Bo etap bajerów
    mam za sobą, przestało mnie interesować wykrywanie listonoszów bo nie
    potrafię znaleźć zastosowania.

    Ba, po kilku miesiącach używania przestawiłem się na nagrywanie
    wszystkiego, cała dobę i do tego dodatkowo eventy. Dzięki temu byłem w
    stanie pewnego dnia znaleźć miejsce, gdzie wchodziły myszy do szopy.