  • Data: 2023-07-25 22:19:42
    Temat: Re: Radiowy wyłącznik 5 V
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/07/2023 22:10, ptoki (ptoki) wrote:
    > Tego nie odnotowalem ale mam wrazenie ze kolejne pokolenia sa niezbyt ogarniete.
    > Znam studentow co nie wiedza co to ping.
    > Jak taki ancymon ma automatyzacje robic to nie wiem...

    Programiści w ostatnim czasie bardzo wielu rzeczy nie pojmują,
    przychodząc po studiach. Ale szybko łapią. Nie przejmowałbym się nie
    znajomością jakiegoś detalu, to się da nadrobić. Uczelnie są pełne mało
    użytecznej wiedzy, i nie mówie o teoretycznej, ale w ogóle nieużytecznej
    przemysłowo, nieaktualnej, zbędnej czy wręcz nieprawdziwej. O ile po
    uniwersytetach bym się temu nie dziwił, to po politechnice jednak
    jakiejś wiedzy praktycznej należy się spodziewać, w końcu oni produkują
    ludzi z tytułem zawodowym. Ale jak mówię, nic straconego, pod warunkiem
    że jest komu szkolić w firmie. Nie ma nic gorszego niż startup z samych
    studentów.